Boets werk aan de winkel!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
We zullen Jenny eens in topconditie gaan brengen. :sex:

Jenni is in top conditie die lebberde hier bij ons van de week nog met veel plezier Jana af en had het bij jullie wel bekeken zei ze ze is nu weer in topvorm.
Ok ze is dan wel niet het favoriete meisje van BT, maar genieten doet ze hier wel en hoeft geen fiets koerier van gestolen fietsen meer te zijn. :biggrin:

Die Jenni moet ondertussen toch zeker "55" jaar zijn?

Multifiets

Dat is schrikken voor ze B.H. dat wij jenny in huis hebben nu lol... goed he van onze 4e man...

Jenni was toch al afgetrapt, we zijn nu bezig met het opbouwen van een nieuwe generatie. :biggrin:

freggel1;200219 zei:
Jenni was toch al afgetrapt

Kijk bewijs hoe ze daar met de vrouwtjes omgaan, gewoon aftrappen en opdonderen.
Zou me niks verbazen als je in dat boetsenbos hier en daar nog wat skeletjes tegenkomt. :biggrin:

Ik geef de Jenny die nu door freggel1 gepost werd, ondanks het kippenvel op de borst, toch een 9.

Die andere Jenny... tja ik weet niet wat die bij ons moet, maar ik heb echte foto's van haar gezien. Freggel1 had ze ook al eens bezig gezien met Jana kan ik me nog herinneren.
Het is niet alleen niet bepaald mijn favoriet, sterker nog, als ze naar mijn kamer in de burcht durft te komen gooi ik haar in de slotgracht! :biggrin:

Black Tiger;200232 zei:
, sterker nog, als ze naar mijn kamer in de burcht durft te komen gooi ik haar in de slotgracht! :biggrin:

Jaja, maar ik weet zeker dat ze blijft drijven!!!

jij gooit haar nooit in de slotgracht zonder geprobeerd te hebben haar lek te steken, en als je niet voor het zingen de kerk uit gaat, dan blijft ze drijven.... :biggrin: ;)

Nee hoor, ik weet sowieso wel dat die blijft drijven, het is immers een plank. En planken kun je niet lek steken, dat probeer ik eerst wel even met een van die vele andere lekker wiever die in de burcht bij ons rondwaren.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan