Boot probleem MaxDigital XP1000

elstoplo

Jr. Member
Lid sinds
4 okt 2013
Berichten
66
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
74
Mijne heren,

Ik heb ook een Maxdigital XP1000 ontvanger.
Zette deze vanmiddag aan en zo het lijkt komt hij niet door de booting heen en geeft een groen beeld.
Open-PLi wordt wel gestart maar halverwege wodt het beeld groen en blijft proberen op te starten. Anders gezegd hij blijft in de Open_Pli fase hangen en zoeken.
Wat kan ik hier aan doen????
 
Dat gevoel hield ik er ook zo'n beetje aan over.
Dus gaan we dat maar eens proberen, heb het nog nooit gedaan.
 
Probleem is opgelost door Pli opnieuw te installeren.
 
Aansluitend een andere vraag.
Is er iemand die voor mij een goede handleiding beschikbaar heeft voor de MaxDigital XP1000?
Deze zou moeten gaan vanaf de Flash Open -Pli en daarna de inrichting van de XP1000.
Ook de plugins (streams, webcams etc.) uitleg zou fijn zijn alsmede de uitleg hoe je de bijbehorende afstandsbediening omzet naar een Dreambox bediening.
Mijn Engels is niet zo geweldig vandaar dat ik hiertoe een verzoek doe.
 
Boekje heb ik niet voor je wat ik je wel kan vertellen is nl als je de eerste keer openpli erop zet wil het wel eens gebeuren dat de xp1000 bokt was dus bij jou aan de hand,verde met je vraag stream en webcam kan je downloaden in de lijst van Hans kan je ophalen via je plugin en dan de groen knop indrukken dus je moet de xp wel op internet houden, via plugin kan je ook je cccam ophalen neem wel de 2.30 oja voor ik het vergeet geen openpli 4.0 nemen zitten toch nog veel fouten in hopelijk heb ik je een beetje geholpen.
 
De laatste regel is een mooi citaat, het bovenstaande is bevorderlijk voor de gemoedsrust en het helpt.
Thanks
 
Vergeet nog iets te vermelden, ik heb nl Open-Pli 4.0 er al op gezet omdat ik niet wist dat er fouten in zaten.
Is het raadzaam om dan 3.0 erop te zetten?
 
Ik heb open pli 4.0 op mijn sunray en die draait voortreffelijk.
 
Ok? man, dan laat ik het lekker zo. Ik zie en merk ook geen enkel probleem.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan