bootchip

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Kan het zijn dat mijn bootchip kapot is? mijn decoder doet niks meer, ook niet na opnieuw patchen!

Dit probleem had joep2k ook een tijdje terug kreeg ook helemaal geen leven meer in zijn deco, maar daar stond niet echte oplossing.

Originally posted by freggel1
Kan het zijn dat mijn bootchip kapot is? mijn decoder doet niks meer, ook niet na opnieuw patchen!

Dit probleem had joep2k ook een tijdje terug kreeg ook helemaal geen leven meer in zijn deco, maar daar stond niet echte oplossing.

En om welke ontvanger gaat het.
Dan weten we iets meer.
Hier kun je niks mee TOCH.

Bye

Het gaat om een philips 6073 ik heb in of topic deze vraag ook gesteld maar dan met de vraag wie helpt me? Mijn decoder is 5 weken na een patch ineens uitgevallen, doet helemaal niks meer. Ik had hem toen bij een ander laten patchen om het eens te zien hoe het moet, heb nu zelf een oslink gekocht want ik wilde dit zelf gaan doen, maar kan niks want hij doet niks meer, heb ook die persoon opgebeld die zei dat hij dood was, opnieuw patchen kom maar eens langs, maar heeft jammergenoeg weinig tijd. heb dus alles volgens de regels van m_z gedaan ook al was het de eerste keer maar helemaal niks. Toen op dit board gezocht en ja hoor bingo joep2k, (gezocht onder , geen spannig,) in juli hetzelfde probleem helemaal niks meer wat hij ook probeerde, heb dit intussen ook allemaal geprobeerd wat daar stond voor TIPS, maar ook bij mij totaal geen leven meer, dus bij mij , denk ik, net als bij joep2k, bootchip kapot. vandaar mijn vraag hierover.

Sorry dat ik de vraag niet gelijk goed heb gesteld.

ik bedoel gezocht onder geen spanning, n vergeten was op de grond gevallen.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan