BPM DJ Software Complete

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.200
Waarderingsscore
584
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Nu te vinden in de nieuwsgroepen onder nummer #46159

Wat is BPM Studio?
BPM Studio opent een nieuwe wereld op het gebied van digitale audio, op basis van MP3. Het emuleert de functies van een professionele cd speler doormiddel van een remote control unit. Met de software worden songs op de harddisk van de computer overgezet en dan gecomprimeerd tot 1/10 van hun oorspronkelijke grootte in MP3 formaat. Met BPM Studio kunnen nummers worden afgespeeld , geedit, gemixt, gerangschikt en gearchiveerd.

BPM Studio was speciaal ontwikkeld voor DJ's en discotheken maar de veelzijdigheid van het programma maakt het mogelijk om BPM Studio voor vele andere doeleinden te gebruiken.

BPM studio is al een flinke tijd in de praktijk gebruikt door vele DJ's.
Modern ontwerp en de eenvoudigheid van de gebruikers interface en de afstandsbediening maken effici?nt werken mogelijk onder de meest extreme omstandigheden. BPM studio herbergt alle belangrijke functies, zoals automatische BPM counter, pitch, nauwkeurig cueen, fade in/out, samen met vele speciale functies die elke DJ nodig heeft. Een eenvoudig te bedienen 19" afstandsbediening is inbegrepen bij de professionele versie, met dezelfde functies als op vergelijkbare normale geluidsbronnen.


Gebruik makend van de dubbele MP3 speler en minstens twee geluidskaarten (of 1 kaart met meerdere onafhankelijke kanalen) is het mogelijk om in real time te mixen met een conventioneel mengpaneel, het is alsof je twee cd-spelers bedient, maar dan met de voordelen van BPM studio. Het is mogelijk om songtitels van het BPM studio archief naar de playlist te slepen van 1 van de 2 spelers. Hier kunnen nummers worden gesorteerd, geedit, en opgeslagen als playlists, als dat nodig is. de functie om grote muziek archieven te rangschikken en te bewaren zorgt ervoor dat je geen nummers kwijtraakt. De speciaal geoptimaliseerde zoekfunctie en sorteerfuncties zorgen ervoor dat u een nummer in enkele seconden kunt vinden en afspelen.


[SIZE=-16]Bron ftn2day[/SIZE]
 
freggel1;169919 zei:
Nu te vinden in de nieuwsgroepen onder nummer #46159


Staat die er nog op dan ????
Deze post is 19 dagen oud,
ik heb geen pay server....
 
Als je hem wilt geef maar een gil,, ik heb hier een payserver die tot 70 dagen terug nog kan vinden :)
 
jack;169973 zei:
Als je hem wilt geef maar een gil,, ik heb hier een payserver die tot 70 dagen terug nog kan vinden :)


Ik wilde een soort jukebox achtig programma om mp3 af te spelen,
In de auto met een carputer met touchscreen bediening,
Maar na een screenshot van dit programma te hebben gezien,
Zie ik dat niet echt een simpel programma is,:)

ik zie er maar van af !

In elk geval,................
Bedankt Jack voor het aanbod...Top!!!!
 
@ kweetniet

Kijk dan eens bij SamPartyDJ prof, die gebruik ik en wellicht beter voor jouw doelgeschikt :)
 
In die download waar ik over praat zit meer in dan alleen bpmstudio profi!

Er zit ook een menu in met andere dj programma's.

En wel:

PcDJ fx vrm pro

PcDJ red vrm

MP3 Mixmaster

Club DJ pro

Virtual DJ all effects

Sam party DJ

Een paar zijn erbij waar registrtie verplicht is, dus zonder crack volgens mij,. maar dan kun je eens kijken wat alles is.

Wellicht als je het niet meer kunt downloaden, dat ik het even in Roberto's ftp zet. ;)
 
freggel1;170142 zei:
Wellicht als je het niet meer kunt downloaden, dat ik het even in Roberto's ftp zet. ;)

Dat lijk me een hele goeie.

Alvast bedankt.

;)
Nr.10
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan