BPM studio Jukebox.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Heeft iemand die al ergens in een download zien staan?

Want ik heb hem hier al gezien in een paar caf?'s/disco, en er ook al eens mee mogen spelen, en het ziet er erg leuk en mooi uit!

bij ftd staat hij maar virtuel dj is mooier daar kun je ook video mee af spelen
gr frans

De jukebox versie zoek ik ook al tijden maar nog nergens kunnen vinden.
De Alcatech BPM studio pro is ruim voorhanden maar de jukebox versie jammer genoeg niet.

Ik heb er een paar weken terug eens mee mogen spelen in het cafe, en daarom zoek ik het nu ook, want het is een verdomd mooi programma.

freggel1;201823 zei:
Ik heb er een paar weken terug eens mee mogen spelen in het cafe, en daarom zoek ik het nu ook, want het is een verdomd mooi programma.

Hij is inderdaad prachtig.
Maar als jij hem nu ff koopt heb ik hem ook snel :) toch??? Mijn vakantiegeld is inmiddels al op gegaan aan mijn juni reisje naar Turkije.

via rapidshare kom je enkel linkjes tegen die wijzen naar BPM jukebox.
Echter de linkjes laten je alleen dowloaden als je user bent en of je een handvol dollars wilt schenken. met het risico dat het wat anders is.

crazymotha;201832 zei:
Mijn vakantiegeld is inmiddels al op gegaan aan mijn juni reisje naar Turkije.

Tja en ik ben nog steeds niet klaar met het verbouwen van de Freggelgrot, dus hier zal er ook weinig vakantiegeld over blijven...

Het is dan wel geen bpm maar het is er weer ??n.

En anders moeten we nog even verder zoeken.

Freggel,

Ik ben op het werk nu aan het draaien met BPM studio 4.9 Profi. Ik weet niet of dit de juiste versie voor je is?

Ik hoor je wel.

Dat is hem niet, ik ben echt opzoek naar de jukebox-versie. ;)

maar dat komt wel weer als het weer wat kouder wordt, nu ff lekker genieten van het lekkere weer.

Als je hem hebt hou ik me ook aanbevolen.

BPM werkte gisteren na behoren. Ik had een Behiringer bcd 3000 als mixer maar dat werkte voor geen meter, ik heb de avond met BPM afgemaakt en dat was goed te doen.

Nog even een tipje koop nooit iets van Berhinger qua dj software set want het werkt niet.

Hey bedankt,

Maar dat kost wel $27

:(

Tja dit is precies zoals ik in mijn eerdere reply zei. Ennnnnn je moet je dan afvragen wat je krijgt.

Als je de link van Freggel klikt dan is dat progje vandaag gepost , jaja das toevallig,

En de aantal Kb's liegen er ook niet om. Je kunt bij bpm een demo ophalen en die is toch heel wat kleiner dan wat op die torrent te graaien is.

Nummer10;203159 zei:
Hey bedankt,

Maar dat kost wel $27

:(

Tja ik had ook nog niet verder gekeken dan dat mijn neus lang was... :biggrin:

Ik heb nog wel ergens een BPM Studio pro, is dat hetzelfde?

Black Tiger;203166 zei:
Ik heb nog wel ergens een BPM Studio pro, is dat hetzelfde?

Jammer genoeg niet Tijger. De BPM Jukebox is een programma die je weleens ziet in de kroeg, prachtig mooi maar heel moeilijk om aan te komen.

Ik ben net even onderzoek gaan doen, maar beiden zijn zo te zien voor kroegen.
De BPM Studio Pro wordt bij ons hier veelal in kroegen gebruikt.
De Jukebox Pro is een nieuwer produkt, beetje andere interface zo te zien. Naar de specs heb ik verder nog niet gekeken.

Studio profi is een mooi programma, maar met bpm-jukebox is het makkelijker zoeken naar nummers en het draaien ervan.

freggel1;203193 zei:
Studio profi is een mooi programma, maar met bpm-jukebox is het makkelijker zoeken naar nummers en het draaien ervan.

Zit daar ook soundpros. en limieter in? maar waarom zo mooilijk otsav pro. draaid ook perfeckt tevens kun je ook combineren met cd. en de zoekoptie werkt ook goed. een nadeel is converteren naar ots want met mp3 werkt het trager met inladen.

Heb hier al jaren ots draaien met plugins voor shoutcast ec. en hapert nooit. ook de sound is beter dan van de bpm versies. maar goed dat kan verschillen met d.i.v geluids kaarten.

Mvg/Sth.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan