brand bij Nummer10

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
7
Punten
38
Leeftijd
61
Eindelijk is het bewijs van de mysterieuze brand in het zwembad van Nummer10 gevonden!
Ziehier de laatste foto, een paar seconden voor het uitbreken van de brand genomen.
Ondanks dat van de linker persoon het hoofd niet te zien is, doet de fles sterk aan Pikkie denken, de persoon in het midden moet Boets zijn, en de hand rechts, tastend naar een biertje is duidelijk van Nummer10!!!

Dit is wel een hele zware beschuldiging....

Tsja, in het eerste pv van de politie stond idd dat kortsluiting de veroorzaker was van de brand.

Na 6 maanden het laatste pv van de politie stond dat de brand aangestoken was. Ik bedoel maar deze foto is fake.

Dit zijn de echte foto's

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Zeer zware beschuldigingen inderdaad. Daarnaast zouden de personen in het zwembad nu niet meer zijn als dat de oorzaak van de brand zijn geweest die kortsluiting.
Zegt alleen boem, schok door het water, daardoor ontstaat geen brand.

Misschien dat hangslot zelf stiekem achterin het bad wat bikini's in de fik heeft gestoken.:biggrin::biggrin:

Nou ik denk eerder dat de schuld bij die bbq ligt zullen ze wel niet goed geblust hebben..

Hmmz.... nu je dat zo zegt.... en ik me dan bedenk wie die bbq's organiseert... klinkt nog niet eens zo gek Pikkie, zou goed kunnen wat je daar zegt!
:)

Ik denk BT dat we de schuldige weten ..

Ja verrek, ik heb nog wat foto's van de laatste BBQ die wat uit de hand liep, eens zien: deze !
Kunnen we daar wat mee als bewijs?

hangslot;195638 zei:
Ja verrek, ik heb nog wat foto's van de laatste BBQ die wat uit de hand liep, eens zien: deze !
Kunnen we daar wat mee als bewijs?

Zie je wel de fiets die BT beloofd is wat doet tie bij jou????????

Die foto is naast de Freggelgrot genomen, ik stond er alleen maar bij en keek ernaar.

Dat kan ik beamen... Want dat is de schutting van de freggelgrot, de bbq van de freggels, het plaatje past helemaal.
En het bewijs is nu geleverd, niet alleen van wie er met het zwembad te maken heeft, maar inderdaad ook dat mijn fiets nog gewoon in de freggelgrot staat!
Ontkennen kan ie nu niet meer.

Moet nou alles bewezen worden???

Hier de bbq

En kijk eens naar de schutting! BT...

freggel1;195661 zei:
Moet nou alles bewezen worden???

Hier de bbq

En kijk eens naar de schutting! BT...

Ja, ho eens even, dat was na die uit de hand gelopen bbq!!

Juist en alles is opgeruimd..alle bewijs is verstopt...

Dit valt mij toch een beetje tegen van jou!!!

Jij hebt van het begin de verbouwing van de BBQ meegemaakt, maar een schutting die jij plaatst heeft er nooit gestaan!!

De BBQ en zijn vorm is het bewijs. De schutting? Tsssk tsssk.... da's inderdaad van NA de bbq. We hebben allemaal toch freggel1 zien schrijven over dat ie bezig was met het opknappen van zijn tuin etc.?

Jaaaaaaa freggel1, daar trappen wij niet in!
Zullen we de foto's van de vorige BBQ eens erbij halen? Wedden dat die schutting van het bewijsmateriaal er dan opeens wel staat? Right! I rest my case.;)

freggel1;195740 zei:
een schutting die jij plaatst heeft er nooit gestaan!!

Freggel1, een schutting die ik plaats blijft zowiezo niet staan :biggrin:

En ik plaats geen schuttingen, dat klinkt als w**rk*n en dat is slecht voor me.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan