branden met nero

K

kaptein_Rob

Wie kan mij vertellen waar informatie staat hoe films vanaf harde schijf te branden zijn met nero. Waar zet ik nero in,DVD-ROM (ISO) of DVD-ROM-Video of (opstartbaar) of (UDF) of (UDF/ISO).
En kan je dan alle soorten bestanden branden? Wie help mij verder met deze voor mij onbrkende materie.
Groetjes kaptein_Rob

het ligt eraan wat voor bestand het is als je de film hebt uitgepakt met winrar ,waar en hoe je het dan moet branden ,je kan ook bepaalde bestanden met andere brand progjes branden,dit is natuurlijk ieder zijn keus zo vindt ik dat een iso met dvd decrypter of alcohol 120% branden fijne maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak...heb je nu AUDIO_TS en een VIDEO_TS map met daarin bestanden zoals vob en dup enz.enz. die brand ik met nero(je kan ook IMG TOOL gebruiken)

De bestanden zijn intervideo media file en videofragmenten daar heb ik voor ondertiteling SRT of SSA bestanden bij, maar AUDIO_TS en een VIDEO_TS map met daarin bestanden zoals vob en dup enz.enz.daar snap ik niet veel van. Het is een NEC 2500 dvd brander.
groetjes kaptein_Rob

Ik hen een compleet Nederlandse handleiding hoe om te gaan met Nero, o.a. dvd branden.
Is wat te groot om in je postbakkie te dumpen, dus ik wil het wel in een nieuwsgroep uppen.
Zeg maar welke. (als je tenminste interesse hebt)

Je mag hem ook naar mij emailen,, dan zet ik hem wel effe op mijn homepage.

Mr. Blue Sky in wil die handleiding graag ontvangen kan je hem per mailtje zenden want in een nieuwsgroep uppen begrijp ik niet, b.v bedankt

Ik zie um nog niet op je homepage, Jack. Nog niets ontvangen?
Ik denk, dat je er een heleboel mensen een plezier mee zou doen.

Nope niks in mijn mail box,, en die is groot genoeg dus wachten of hij hem wil sturen.

Hahahahah
Wat doen jullie zoal op zaterdagavond.
Nou ?k zit /hang normaliter in de kroeg.
Oei, d'r kwamen toch twee stoten binnen, zeg die ene kom alleen maar sigaretten halen; let niet op ons we zijn lesbisch; tuurlijk....
En nou gaat ik slapen. zonder die lebiennes, je kan niet alles hebben ( da's wel overigens 'n droom van me, wakker worden met 'n lesbi?nne naast je )
En als ik morgenochtend die strijd met die zwarte kat op mijn nachtkastje heb gewonnnen, dan spreken we elkaar weer.
Zitten er veel taalfouten in?, hoop het van niet; excuses bij voorbaat; heb 'n ( nou ja... 'n) slok op.

Als je hem naar Jack stuurd, kan ik hem daar wel uitprinten of bekijken. Dan hoef je hem niet naar mij te mailen.
Groetjes kaptein_Rob

Zo, die cursus Nero is 151 MB.
Dat past toch nooit in een mailbox???
Krijg al niet eens ??n MP3tje in een mailbox.
En Jack, jij kan/weet toch wel downen uit een nieuwsgroep.

151 MB,, wat is dat joh,, dacht dat we het over een handleiding hadden lol.

En ja ik kan wel downen van nieuwsgroepen als ik weet in welke die staat en met welke naam,, maar zoveel MB kan ik ook niet kwijt op mijn site lol.

Ik gooi 'm wel in "Planet.binaries.algemeen".
Daar is het niet zo druk.
Dan moet je maar kijken; zijn verschillende mappen, misschien kun je e.e.a. weglaten.
Ik moet 'm nog ff inpakken, maar vanmiddag staat die er wel op.
Naam: Handleiding Romeinse keizer.

Is goed,, kijk straks wel of die er staat en zie wel wat ik er mee kan doen.

Originally posted by jack
Is goed,, kijk straks wel of die er staat en zie wel wat ik er mee kan doen.

Hij loopt.
Duurt wel effies, want ik ben n.l. ook 'n DVD aan het downen.

Originally posted by kaptein_Rob
Mr. Blue Sky in wil die handleiding graag ontvangen kan je hem per mailtje zenden want in een nieuwsgroep uppen begrijp ik niet, b.v bedankt

Dan gaat er toch wel zo verschrikkelijk veel moois aan je voorbij.
Ga hier maar ff lezen, daar heb ik het ook geleerd.
http://www.acb-faq.com/

En verander (eventueel) de naam van Chello ( Kwello) in de naam van je eigen provider.

Heb hem inmiddels binnen maar heb nu wel 2 mappen van rond de 60 MB en hoe moet ik dat nou online gooien,, zie er ook wel engelse en nederlandse teksten in staan ook maar weet ook niet wat julie nu precies willen hebben.

Heb nu in ieder geval de Ned beschrijving van nero6 op mijn site gezet,, volgens mij heb je hier wel wat aan,, zoniet hoor ik het wel.

Ik heb gisteren 3 proggies getest met een slechte schijf. Eerst geript met DVD-decrypter en vervolgens branden:

Nero en Alcohol 120 % schrijven de rip wel, maar de schijf kon ik niet op de dvd-speler afspelen. Kon ik dus weggooien!!

Sonic Record Now gaf keurig een foutmelding voor er ook maar ??n bitje de schijf opging. Scheelde me dus een schijf!!

Weer wat geleerd!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan