Brandstofprijzen???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Pfoeh ik ben normaal geen doemdenker, maar die brandstofprijzen rijzen toch zo stilletjes aan wel de pan uit!
Ik weet niet of het nu de schaarste is, want is die er eigenlijk wel, of het is het spekken van de staatkassen?

Want er zijn toch alternatieve middelen zat, maar als men al met iets komt zoals bijvoorbeeld biodiesel, dan is het nog vele malen duurder dan de huidige diesel?

Ik snap er eerlijk gezegd niks meer van, maar ik denk zelf dat de oliesjeiks, en de regeringen een spelletje met ons aan het spelen zijn?

Ik wil er niet aan denken maar moeten onze kinderen aan MadMax taferelen gaan denken?

Tis gewoon de kas spekken,,, en het zal nog wel veel duurder worden ook,, nee dan doen die belgen het beter,, die hebben tenminste besloten als de benzine duurder word door de dure olie, dat dan de belasting op benzine goedkoper word zodat de benzine zelf niet duurder word voor de belgen.

De democratie vaart er wel bij (gespuis in den haag) en die euro cent reductie zoals in belgie is maar een peuleschil. aangezien dat ze toen die 25 cent van kokje hebben opgelegd.

Het is niet alleen brandstof auto maar ook energy voor huishouden wordt flink duurder gemiddeld 200 tot 400 euro per jaar.

Ze laten ons letterlijk en figuurlijk zakken door aardgas winning gevolg bodem daling. en in de portomonee.

In de emiraten rijden de burgers bijna gratis. en hier betalen we meer aan aardgas dan in duitsland e.c gestookt op onze gas. Wim Kok heeft het gas verkocht toen voor 10 cent kub. en zei toen het zal voor ons nooit duurder worden.

Alternatieven zijn er al lang maar die gebruiken ze straks op andere planeten. die kunnen ze nooit op aarde invoeren. omdat olie de wereld economie is.

@Freggel daar zeg je wat over Mad Max een pracht film deel 2 en 3 vond ik minder. trouwens heb ze net gedownload. stonden op nieuwsgroep ik had ze wel op vhs maar nu ook DVD. toen die tijd dacht ik zo,n ennergy crisus krijgen we nooit. maar denk er nu anders over en geloof dat we dicht bij zitten. maar dan met grotere gevolgen.

Ik reken dat ik maar ff een gat boor en mijn gas rechtstreeks van de bron haal.voor mijn warmtekracht centrale. want tenslotte zit ik er boven op !!!

Maar merk alleen dat we elk jaar een paar centimeter zakken in bodem.

Grtz/

Benzine is in Nederland intussen de duurste ter Wereld!
Geen wonder, want 90 cent is belasting en accijns, en dat is meer dan 63%
Daarmee is de Nederlandse fiscus ook de Grootste Graaier ter wereld.
Dit is echt bezopen.
De politiek vindt het prima, want dan gaan ze misschien minder rijden.
Wat intussen bewezen is niet te kloppen.
Geen lagere belasting/accijns want de fiscus is ertegen en de politiek is ertegen.
En geen Nederland dat i.p.v de duurste, in de middenmoot gaat zitten.
Tjonge!

Grtz.

stephopper ik heb hier nog wel een freon apperaat staan dan kun je hem eerst aan twee kanten bevriezen voor dat je boord anders wordt het zo een zooitje
gr frans

@FRWEBER.
Wat doen ze met die dingen in de lichtstad?? daar zit toch geen aardgas. of heb jij stikum wat aangeboord?? sssssssst. ik zeg niets. (ha ha).

Grtz/Sth.

niet zeuren gewoon massaal op de fiets,

moet je eens kijken hoe snel de prijs omlaag gaat

niet zeuren gewoon massaal op de fiets,

moet je eens kijken hoe snel de prijs omlaag gaat

Geen auto zeker?? En je gelooft toch niet dat daardoor de prijs omlaag gaat. en wat denk je van aardgas en stroom. kachel ook uit en de rest van electrisch.

Als er tegenvallers zijn pakken ze ons toch op een andere manier, dat geld moet er gewoon komen,

Miljarden investeren in de gaza wat door israel vernietigt wordt.miljoenen naar kenia. en de rest van de wereld waar de leiders daar zich dood lachen dat ze hun burgers onderhouden. en nog meer van die bodemloze putten.

Je hoord het elke dag in de media Nederland scheckt dit en dat omdat ze niet weten waar ze met al dat gestolen geld naar toe moeten, en wij maar bezuinigen/inleveren/zorg/e.c. economie draaid goed en de meensten gaan in loon er op achteruit.

Alle levens onderhoud wordt duurder. dus reken maar uit wat je inleverd.en dan nog die rente toestand in de V.S die hier ook zijn tol zal hebben.

Euro is duur dus zal export ook afnemen alleen inport is voordelig maar daar merken wij bar weinig van. ook in olie tenopzichte van de lage dollar. dus hebben ze dubbele winst.

Het wordt nodig tijd dat de nederlander de ogen open doet er is geen een die meer in het geweer gaat zoals in de jaren 60/70.

Dus let maar goed op waar dit daar toe gaat. en dat is niet al te best.!!!!

Grtz/

en toch noem ik dit zeuren

Alles wordt duurder jaja

Iedereen heeft 1 of meerdere autoos voor de deur

De Nederlanders geven meer uit aan eten buiten de deur, Horeca viert hoogtij in Nl.

Verkoop vuurwerk kent een top jaar

De huizen prijzen stijgen boven modaal en noem maar op.

We zijn met ons allen een stelletje verwende etters.

En maar k**keren

En maar k**keren

je hebt makelijk praten mijn vrouw tankt iedere week 30 euri en ik tussen de 60 en 100 euri
wordt je niet vrolijk van en wat ik met die freon doe een verwarrimgs monteur heeft alles in huis
gr frans

Laat mij dan maar een zeur wezen.

Heb 1 auto tweedehands 14 jaar oud.

Eten buiten deur never. Hollandse pot.

Vuur werk 25 euro uit duitsland daar heb je dan twee keer zoveel dan hier. en dat 1 keer per jaar.

Die met meerdere auto,s en eten buiten deur zijn alleen twee verdienders waar het hele zaakje op berust is. kinderen naar oppas indien aanwezig.maar goed dat is ieders keus. maar valt er eentje uit staat er snel te koop voor de deur.

Maar zolang de schulden betaald worden is er geen vuiltje aan de lucht.ik wil niet graag met hun ruilen.

Maar wil je wel vertellen als je kostwinner bent voor een gezin met twee opgroeiende kinderen blijft er bar weinig over voor die soort dingen. en ben nog eentje van de oudere generatie die zich niet snel in de schulden gaat zitten.

Stille armoe is er meer als je denkt en we moeten ons schamen in anno 2008 met de voedsel banken.

Ook de zorg toeslag zal dit jaar nog veel meer onverzekerden brengen. ik zit wel eens in welzijns werk en tref daar mensen met 900 euro in de maand waar alles nog af moet meer als de helft gaat naar huur dan nog eten/gas/licht/zorg?enz.

Dat zijn mensen die hun steentje hebben bij gedragen aan de welvaart menige die er nu gebruik van maken. en zelf worden gestraft omdat er eerder miljarden naar timboektoe gaan dan naar zulke soort van mensen.

Waar wij ook nog eens voor dokken aan schuldsanering.

Wat onze ouders/voorouders hebben opgebouwt daar is al 70% van ongedaan gemaakt en de schatkist pulkt steeds meer uit.rn Brussel Kost ons ook klauwen geld waar ze een kwart van terug krijgen.Europa 1 jaja Polen gaan hier werken en bedrijven verkassen naar Polen.Europa is verrot en kunnen mooi mee betalen aan die gesjogge oostblok landen.

Maar menige gelden worden verkwanseld in den haag en de rest van de sinterklazen.maar zolang de nederlander denkt ike ike en derest kan stikken gaat het gewoon door tot ze zelf aan de beurt zijn.

Grtz/

@frweber

Jij als verwarming monteur hebt vast en zeker een alternatief van ennergy gezien het aantal kosten aan benzine/gas/diesel?

Ik tank voor 35 euro in de maand derest vervoer ik me op een arrie trapson. maar goed wie hem voor werk nodig heeft betaald zich scheel aan brandstof en d.m.v km vergoeding pakken ze je nog een keer.

We hebben zo bij kleine vele sigaren uit eigen doos, maar mogen ze ook al nergens meer op roken.

grtz/

Niet iedereen heeft twee auto,s er zijn genoeg mensen die het zeker niet zo breed hebben.

Die naar de voedselbank moeten om wat eten te krijgen.

IK vind dat de regering eerst naar die mensen moeten kijken voordat ze weer een hoop geld over de balk smijten.

Er zijn in nederland nog genoeg mensen die ze kunnen helpen.

sat4ever.

Met de oude zorgverzekerings wet werd meteen de zorgverzekerings (ziekenfonds premie) van een uitkering ingetrokken... Nu moet je dat zelf regelen en als je al weinig geld hebt..... Op deze manier helpt Den Haag Nederland een handje???

Ik ga wel weer fietsen kom ik ook .....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan