Britains Got Talent

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Meer dan erbij vertellen dan verzin het maar kan ik niet zeggen, maar ik vindt dit mooi!

Het is niet bepaald de soort cultuurvorm waar ik van houdt, maar is mooi geen understatement in dit geval?

Ik ben geen liefhebber van shadow play maar zelfs ik kan hier alleen maar termen als "prachtig", "subliem" en "fantastisch" voor bedenken! Schitterende uitvoering!

Ik vind dit hongaars schaduw act fantastisch uitgevoerd.

Ik vond het geweldig, maar dat vliegtuig deed me een beetje denken aan oorlog (en ik ben juist zo blij dat we die ellende achter ons gelaten hebben).

Het was de geschiedenis van Engeland die ze uitbeeldden zo te zien. De luchtoorlog is daar ook deel van. Ook ik ben blij dat het geen oorlog is.

Alhoewel je wel ziet dat sommige dingen die door Duitsland ingevoerd en verfoeid werden, nu in het kader van "veiligheid" ook in ons land ingevoerd zijn. Maar da's een andere discussie.:)

Je hebt helemaal gelijk BT, ik vind het bijvoorbeeld ook verschrikkelijk dat ik altijd een ID-pas bij me moet hebben (zelfs als ik naar het zwembad ga), (gelukkig heeft Nummer10 me er nooit om gevraagd):biggrin:

En meer zeg ik niet, luister zelf maar.

klik

Het moet erg leuk geweest zijn gezien het lachen etc. helaas heb ik het slecht kunnen verstaan en maar een paar grapjes meegekregen, maar die waren wel erg leuk.

En veel respect voor de wijze waarop hij in het leven staat en er mee omgaat.

Hoe ik dat bedoel? Kijk zelf maar.;)

Respect!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan