bug in soft humax

B

Benito1

In de laatste softwareversie 1.01.08p zit volgens mij nog steeds de bug dat er namen veranderd worden in de lijst. Heeft iemand anders daar ook problemen mee? Als je allcam loader hebt en je zet er met humbox v3.0 andere settings in, ben je dan ook je allcam loader kwijt?

Benito1

 
ik heb ook een probleem gevonden met die soft .

Wanneer ik settings wil inladen krijg ik error ik heb de 06 versie er weer ingezet en alles werkte weer toch raar

 
heb er ook versie ...08p ingestoken en kan met het programma humbox 2.0 de settings zonder problemen laden

 
klopt, de namen veranderen bij somige zender automatisch. Dit zou je kunnen verhinderen door met setedit 0.23 (kan niet juist op de naam komen...) de namen te blokeren.

Zo blijven de namen staan hoe jij wilt...

suc6

 
herman9: met het inladen van de settings heb ik ook geen probleem. Het is alleen dat de namen automatisch veranderen.

BigTony: Bedannkt voor de info. Ik zal het gaan proberen.

Zit ik alleen nog met het probleem van de allcam loader. Ik vraag dit om mijn humax gepatched is bij een erkende dealer. Ik heb er alleen een settingslijst ingezet met humbox v3.0. Daar kan mijn allcam loader toch niet door verwijderd worden? Of ze hebben er niet de goede patch ingezet.

Benito1

 
@Benito1

Humax ziet de naamsverandering trouwens niet als een bug.

Inderdaad, de laatste versies van de setting-editors hebben nu de functionaliteit van name-protection (Setedit 0.23 en hoger & SE 4.0) en binnenkort ook Humbox 4.0. Door het uploaden van een settinglijst wordt zeker niet de bootloader vervangen !

Maar wat is het probleem met je loader dan ?

was signed,

theGIZMO

 
@theGIZMO

Echte problemen met de loader heb ik niet. Echter wat is het geval, mijn humax is gepatched bij een erkende dealer en ik was dus in de veronderstelling dat ik de commercieele allcam loader had. Met de HCC soft kon ik er geen cdf-file inzetten. Wel lukte het me om een hdf-file erin te zetten. Was dus een dure patch voor een file die ik er zelf ook wel in kan zetten.

Benito1

 
@Benito1,

Inderdaad dat is maar minutenwerk...maar da's niet zo'n frisse satzaak dan om notabene voor een vrije patch geld te gaan vragen !!! (Humfree is trouwens een black-list aan het samenstellen met dit soort praktijken).

Schrale troost: je weet wat te doen voor een volgende keer....veel plezier met je aankoop.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan