Buma/Stemra wil (alweer) geld van u zien

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=zXgOJ4wIW6U&feature=player_embedded#]YouTube - De ondergang van Buma/Stemra[/ame]

@hangslot, voor het plaatsen van dit filmpje, gelieve 15.000,00 Euro over te maken op de rekening van Buma/Stemra of.......
15.000 satelietschotels op te poetsen als alternatieve straf indien de factuur niet voldaan kan worden :)

Niet alleen je mobiel wordt nagegaan maar wat dacht je van je eigen auto.

Overal langs de snelweg staan tegenwoordig camera's, niet alleen voor de file's maar ook voor bv. een achtervolging bij een overval.

Op Tv Rijnmond is er wekelijks het programma veilig, regelmatig laten ze de meldkamer en de verkeerskamer zien met de beelden van de snelwegen de politie kan met ??n druk op de knop zo mee kijken bij de diversen centrales (metro, trein, taxi's en de snelwegen). Ze kunnen gewoon je buurvrouw naast je in de auto zien zitten met of zonder gordel. OEPS!!!

LooooL Hangslot! :biggrin:

Kilroy zei:
Ze hebben de wet veranderd zodat ze makkelijker kunnen tappen.
En dat zonder er al te veel ruchtbaarheid aan te geven zodat de privacy organisaties geen problemen kunnen veroorzaken.
Er is niet eens meer een rechter nodig om aanvullende lieden te tappen. Belachelijk!

Het is inderdaad Big Brother is watching you. Dat met de GSM is al sinds het begin van de GSM techniek overigens, al jaren geleden, is gewoon een optie die in het systeem zit omdat mobiele telefoons nu eenmaal meerdere masten moeten kunnen aanpeilen en zelf de dichtsbijzijnde zoeken.
Deze techniek maakt reverse engineering dus ook mogelijk, oftewel bepalen op welke afstand van de dichtsbijzijnde masten zich een telefoon bevindt. Zo kun je een kruispeiling maken en bepalen tot op een aantal meter nauwkeurig waar de telefoon zich bevindt.

Vandaag in de pers:
Aivd mag van het gerechtshof de telegraaf niet afluisteren!!!
Eerder had de rechtbank dat al gezegd, maar de aivd ging in beroep.
Dan zullen ze nu bij de Hoge Raad wel in cassatie gaan, hahaha!
Maar hier snap ik nou niks van!
De telegraaf is toch een rechtse krant die echt geen revolutie in Nederland wil.
En die worden afgeluisterd vanwege staatsgevaarlijke aktiviteiten ?????
Zouden er moslim infiltranten binnen de telegraaf zijn????

De aivd doet zijn werk bij "Nacht und Nebel", stiekum dus.
Er is wel kamertoezicht, via de commisie "stiekum".
Maar alle leden van die commissie hebben weer zwijgplicht.
Er komt dus niks van naar buiten.
Vroeger heette die aivd natuurlijk de bvd (binnenlandse veiligheids dienst).
Met als belangrijkste taak Nederland te beschermen tegen revolutie en het Rode Gevaar!
Oftewel Rusland, China en andere communistische landen.
Maar in het algemeen waren alle linkse partijen verdacht.
Het was onderdeel van het internationale Oost-West conflikt.
Dat is nu gelukkig voorbij.
Maar tot grote opluchting van de aivd onstond plotseling de moslim dreiging.
Zodat hun organisatie geen gevaar liep, qua financie?n.
Met hun rapporten schijnen ze echter ver naast het doel te schieten.
Vandaar het gedoe met de telegraaf.

Grtz.

Black Tiger;204901 zei:
Deze techniek maakt reverse engineering dus ook mogelijk, oftewel bepalen op welke afstand van de dichtsbijzijnde masten zich een telefoon bevindt. Zo kun je een kruispeiling maken en bepalen tot op een aantal meter nauwkeurig waar de telefoon zich bevindt.

Hier in nederland tappen per jaar Tig x meer af dan in de hele V.S Was laast in een of ander programma.

En die kruispeiling gebruikt de agent telecom al vele jaren om clandestiene zenders te lokalieceren.

Het is hier van de zotte regelmatig vliegen ze hier van het waterschap boven of ik de sloot wel voor een bepaalde datum schoon heb gemaakt zo niet ligt er dezelfde week een dreigbrief op de mat binnen zoveel dagen moet hij schoon. zo niet sturen ze werkvolk en de kosten verhalen ze op mij.

Terwijl de asiel zoekers hier 3 x per dag langs lopen om boodschappen gaan doen bij aldie. vroeger moesten we ook sloten en kanalen graven als je niks te doen had. en laten ze zulke figuren er maar voor gooien. dan zie je ze ook niet meer in de winkel centra,s achter jonge meisjes en vrouwen aan te kwijlen en de onderbroek van de kont af loeren.

Het is gewoon een verrotte wereld.

Grtz/Sth..

Je mag hier i Nederland niet met een mobiel in de hand auto rijden, maar je mag wel een hamburger tegen je oren houden en ook mag je een scheerapparaat gebruiken, koffie of blikje fris drinken en zelfs tanden poetsen komt voor. Maar die telefoon in je hand levert geld in het laatje op.
Deze week kreeg m'n broer een bekeuring omdat hij met de wiel op een doorgetrokken streep had gereden, er niet overheen maar er op dat mocht hij op de camera terug zien. Op de streep rijden mag ook niet kost 150 euro. Hij kreeg niet eens een drivetrough penalty :biggrin: O nee dat is alleen in de F1 he? :biggrin:
Tegenwoordig bedenken ze overal maar boetes voor om maar geld binnen te krijgen.
Tja waar moeten anders die bonussen en de extra's voor het koningshuis van betaald worden.

Het is echt triest wat er in dit land allemaal gebeurd. Zou ik de politie hier in Amsterdam eens op de film vast gaan leggen dan kan je heel wat boetes uitdelen.

Waar ik mij eerlijk gezegt zorgen over maak is dat de verworven vrijheden nu door communistische regeltjes omzeep geholpen worden. Maar ja, hoelang is het geleden dat er een grote landelijke betoging was? De burgers vinden het allemaal prima zo.

Zo is de eerste naaktscanner in gebruik genomen :) Ze zien er zelfs geslachtsdelen mee en borstvergrotingen en piercingen. Nog even en er komt een heffing op het vervoeren van silicone in borsten en billen i.v.m extra gewicht om on-topic te blijven. :)

@parabolica Haha of extra gewicht wegens stalen pinnen in je been of arm na een breuk. :biggrin:

In Amsterdam kunnen ze er helemaal wat van, m'n maat die zit in de asbest sanering en die zijn in de bijlmer aan het saneren en die komt op de sloop lokatie aangereden en terwijl hij op een onverharde weg naar het gesloten hek rijd beld ie even snel of ze het hek open kunnen doen, klop er een politie op fiet aan zen raam en zegt dat is een bekeuring voor bellen wan dat mag niet. Hij zegt is goed rijd maar even achter me aan aar de keet en rijd naar de keet toe. Word die agent kwaad en zegt je wou er vandoor gaan he, hij zegt je kan ook niet goed luisteren zit je oor dicht? haha zegt die gast ik wil je ook wel even meenemen naar het bureau? Zegt hij Hoe wil je dat doen je hebt net eens een bagagedrager. Haha vast gestolen door wie? Hij kreeg wel een boete.

Maar het volgende wil dat er op die sloop locatie brand gesticht was in een keet bij de flats.
Bet hij of de politie kan komen om rapport op te maken voor aangifte,
Een agent komt aangereden op fiets en vraagt waar het is gebeurd. Hij loop maar even mee naar die flat.
Nu krijgen we het!! Zegt die agent "Nee wij mogen niet bij die flats in de buurt komen, omdat daar allemaal junks etc zitten!" Nu breekt m'n groningse klomp helemaal.
Mogen agenten niet meer in de buurt van junks komen!
Hij moest met een foto camera daar foto's gaan maken en hem laten zien bij de keet en vervolgens moest hij maar aangifte doen op de site aangifte.nl!
Waar hebben we nu agente voor alleen om boetes voor bellen achter stuur? Of rijden met een wiel op de streep?

Maar goed ik dwaal helemaal af van de fopic Buma/Stemra hahaha Bij deze!

Is getekend Big-Henk :biggrin:

Er wordt weleens gesproken dat burgers een kort lontje hebben maar de handhavers bij bepaalde onderdelen van de overheid kunnen er ook wat van :)
Ze worden zo gehersenspoeld dat zij zichzelf niet meer (kunnen) zijn. Blij dat ze zijn als zij eens een normale hardwerkende burger betrappen i.p.v. een junk of dealer.

Ik zal hier maar niet mijn mening over bepaalde gebeurtenissen gaan verwoorden. Ik snap alleen niet waarom ik nog in Amsterdam woon :)

Liever een zus als hoer, dan een agent als broer !

Technodad;204927 zei:
Liever een zus als hoer, dan een agent als broer !

Hahaha TD dan kun je met Polaroid foto's een nieuwe auto kopen (Flodder 1) :biggrin:

Weer een voorbeeld van het gegraai van de overheid!
De politie gaat controleren op defekte autoverlichting.
Bij een defect achterlicht 90 euro boete, kassa dus!!
Als onderweg een lampje defekt raakt, zwaar betalen dus.
Ik ga ervanuit dat niemand bewust met defekte verlichting gaat rijden.

Ook bv rijden zonder gordel kost 90 euro, maar er zullen er wel meer zijn.
Zoals de boetes voor een paar kilometer te hard rijden.
Daar ergert heel Nederland zich mateloos aan.
Het lijkt een strategie van de overheid te zijn boetes voor "lichte vergrijpen" flink op te trekken.
Zo krijgen ze toch nog veel poen binnen.
Bovendien moeten politie agenten hun quotum uitgeschreven bonnen jaarlijks halen.
Anders krijgen ze een douw.

De aivd is weer eens op de vingers getikt door een rechtbank.
Volgens de rechter had de aivd een fout rapport gemaakt over een politiechef.
En hadden ze niet-objektieve bronnen gebruikt.
De aivd weigert te reageren op de zaak.
Volgens mij had die aivd toch ook iets te doen met het rapport over de inval in Irak?

Grtz.

Als je lampje stuk is en je bent aangehouden, dan laat je de AIVD toch een onderzoek doen, weet je zeker dat hun bevindingen zullen zijn dat het lampje het wel deed :)

parabolica;205009 zei:
Als je lampje stuk is en je bent aangehouden, dan laat je de AIVD toch een onderzoek doen, weet je zeker dat hun bevindingen zullen zijn dat het lampje het wel deed :)

Dat zal heus meer gaan kosten dan die 90 euro. alleen met ernstige ongevallen gebeurt zoiets meende ik.

Ze zoeken gewoon melkkoeien want de kas raakt leeg. en tegenwoordig bel ik niet handsfree maar heb gewoon mijn gsm in een krentenbol gestopt. als ze me aanhouden zeg ik dat ik een koude oor heb en de krenten bol net warm gehaald heb bij de bakker.

Prettige reis meneer en beterschap met u oor,

Grtz/Sth..

Afgelopen vrijdag heb ik een bezoekje gehad van jawel Stremra. Ze gaan dit jaar nog de de samenwerking met Buma verbeteren zodat ik nog maar 1 rekening krijg. Ik had nog wat vragen over achtergrond muziek bij internet site maar de persoon vertelde dat daar mensen speciaal voor opgeleid worden. Ze kon er dus niet veel meer over vertellen.

Voor bedrijven geld het aantal werknemers niet het aantal radio's. Voor een bouwplaats met 1 radio, tellen ze dus de aantal werknemers wat aanwezig is.
Voor disco's, winkelcentra, zwembaden geld het aantal m2.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan