c+2.5

D

digidirk

Ok, daar gaat ie nog een keer:

wie heeft voor mij originele soft voor MM9500 (C+2.5 met werkende EPG), die serieel via B2.00Uns te downloaden is in de box???

 
Hmm, ik heb deze software nog wel ergens op een cdeetje te staan in een Zip bestandje, maar draait deze ook op B2.00 Uns??? Kmeende dat deze weer een aparte bootloader nodig had.

Laat maar ff weten of je er ook belang bij hebt.

:tong: Greetz HurryBird :tong:

 
Ja die werkt ook met 2.00uns, het probleem met die 2.5 is echter dat deze 1,5 mb is en niet in een 9500 past zonder speciale geheugenuitbreiding.

Er staat op die poolse site ook nog een oudere C+ versie van 1 mb die wel past en werkt.

[Edited by Black Tiger on 22-02-2001 at 23:29]

 
Ik moet nog ergens een backup hebben van 2.53.

heb ik met de BDM en bd32win eruitgehaald.

Ik weet niet of het zo maar terug tezetten is, maar als je wil zoek ik hem wel even op.

Ikzelf heb nooit de behoefte gehad om hem terug te zetten.

 
Thanx voor alle reacties,

De C+2.531 op de poolse site is niet de laatste 2.5 versie, maar een veel oudere, EPG werkt not

Hetzelfde geldt voor de 2.4 (1Mb) versie

Ik zoek dus de laatste versie voor de MM9500, die in december 1999 (na een aanpassing van de EPG-stream door door Canal+) via update via satelliet te downloaden is.

Ik heb een originele box dus daar zou 1,5 Mb in moeten zitten...

Mijn mailbox houdt zich aanbevolen,

mvgrt Digidirk@hotmail.com

 
Als je er 1.5 mb origineel in hebt zitten zou het moeten kunnen, maar helaas, een latere versie dan die weet ik zo vlug niet te staan.

Misschien dat een van de anderen nog iets weet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan