C+ blauw en rood open

Status
Niet open voor verdere reacties.

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Joepie het is me gelukt in navolging van onze duitse broeders heb ik het heel eenvoudig voor elkaar gekregen om door de z.g.n. irdeto2 heen te breken.

Ik ben gaan klooien met een oude tankcard van totall hierop heb de nieuwe id gezet en een oude key en landcode, coco string is helemaal niet nodig ook moet je ff de nieuwe ecm pid zetten en dan 20 min. op een van de 2 kanalen ik dacht dat die duitsers de boel in de maling namen maar is echt niet zo althans niet met de ned. c+ de kaart heeft nl. geen spannings factor in de chip zitten dus je kan er alle kanten mee op wat je wel nodig hebt is een phoenix programmer op 3.5 mhz en cardwriter voor irdeto oja je mag en kan gewoon de oude atr zetten van de irdeto1 premiere is me helaas niet gelukt...

Dat ging over negro je hebt niet goed gelezen ......

En dat was fun vergar ik nog ff maar ja ik zit blade2 te kijken

Ik dacht dat Pikkie de boel zat te verstieren, zo'n topic openen in de Off Topic. Dat zet vraagtekens.

Hem om uitleg gevraagd de benodigde file en een goede uitleg losgepeuterd en de totall card geprogged en verdomd.

Dus toch......

Ben blij dat het je gelukt is we gaan er nog ff meedoor want ben er zelf ook nog niet helmaal uit dus als je ook mee kijkt Matrix dan moet het wel blijven werken ja ik was ff dom om het in de off topic te zetten

nogmaals bedankt voor je info pikkie..
werkt hier ook als een speer op mij humax 5400..
dus lekker zondag ajax feyenoord kijken..

en bel je zo wel ff terug..

Hee de cocostring is volgens mij toch wel nodig!!!

Voorheen viel het beeld na een paar minuten weg (key updates misschien?)

Nu lijkt het stabieler

Hmmm je kan ook om beeld te krijgen je kaart heel snel uit en in je humax doen,heb je geen coco string nodig.

Ja klopt heb er een copy van gemaakt en heel stom je ziet dan dat key 00 en key 01 een update hebben gehad het rare is ik had er geen ppua in gegeven op de kaart die had ik ook f gezet en die staat er nu ook in en de coco string heb je nodig ik ga nu proberen de boel op gold te krijgen zijn we mischien mooi die duitsers voor maar het is nog een lange weg M.

Heren even niet allemaal in de pm gaan we zijn druk bezig zodra het echt goed werkt knallen we het naar buiten....

@pikkie,

Bedankt voor je pm, ik ga er morgen gelijk mee testen.

Leuk om te horen dat er toch nog knappe koppen in Holland rond lopen...,
Ik dacht al dat Al Capone de enigste was.....keurig!

Gr Fred, en een HEEL FIJN WEEKEND!!!!

ik moet ff naar mijn auto daar ligt nog een oude sneijders pas in, de witte pomp, ga hem ff uitlezen.

Ja echt knap het draait , lekker voetbal kijken dit weekend!

JOEPIE!!!!!!!!

Ik wist niet dat het zo simpel kon zijn...

Witte pomp pas werkt niet, het moet een duitse total spaarkaart zijn.

Ga morgen even de grens over...is hier niet ver vandaan.

Dus Freggel, slaap maar lekker verder...hehehe

Gr Fred.

Heb ff bij de buurtjes hier net over de grens zo een kaart gehaald,en shit het werkt ook nog...

Maar nou ff iets anders...
ik heb net ff ucds losgelaten op mijn canalplus kaart en zie daar dingen staan waarvan ik de taal niet begrijp.

Bijvoorbeeld waar staat "chiavi" voor?

Serie?

startup? is dit de bmp?

en ATR?

De getallen heb ik maar niet weggezet, maar ik ga nou de getallen die er stonden eens even proberen in een ander kaartje te persen, door bijvoorbeeld eens een andere provider aan te maken, eens kijken wat dit opleverd.

eerst zien, dan geloven.kijk wel naar Ajax-feyenoord via mijn vrienden van canl deporte 1, 2 en 3.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan