C+ blauw en rood open

Status
Niet open voor verdere reacties.
de atr van de oude kaart lijkt verdacht veel op die van de nieuwe, nou nog zien te veranderen.

twilight het werkt zeker niet met een sneijders pas daar zit geen chip op, maar mijn nieuwsgierigheid was gewoon ff gewekt, ik steek morgen ook even de grens over, heb hier wel een ritje voor over.

En slapen dat ga ik nog lang niet doen.

Het woordje "chiavi" staat voor "sleutels" dus in dit verband word "keys" bedoelt.
Ken maar een beetje Italiaans, maar dat wist ik nog wel, overigens werkt de vertaling van Italiaans naar Engels in veel gevallen ook op Babelfish, heb ik even gebruikt om zeker te weten.:biggrin:

By the way, thanks Pikkie, werkt inderdaad, maar je moet de mensen niet wijsmaken dat het op een totall kaart lukt, dat is niet sportief, de totallgrap is bekend en daarmee krijg je het dus niet werkend. Niet dat dadelijk weer iedereen naar Duitsland gaat hollen voor een kaart waarop je het toch niet werkend zal krijgen.

Maar op die kaart wat je per pm zei, werkt het dus wel.
Verder ben ik even aan het puzzelen geweest en de informatie eens in de filetjes op de Dream gaan prutsen.
Daar werken nu ook in elk geval 1 t/m 7 en -zonder- coco, dus landencode niet nodig.
Is me tot nu toe alleen nog niet gelukt om een update te krijgen en de andere pw zenders open te krijgen.
Maar in elk geval is er een begin.:)

Hoi,,
Shit hier werkt het niet op irdeto 2 alleen maar op seca 2 dus denk dat ik iets verkeerd doet ;)
Groeten Ben bye bye .

Super eindelijk weer eens wat positiefs !

Hier werkt het prima met de nederlandse zenders,maar premiere blijven bij mij zwart.

Maar wat niet is kan nog komen...

Super Pikkie !

@Bt

Ja was inderdaad flauw dat ik de totallcard noemde.
Het kan inderdaad zonder de coco string maar als je die plaatst gaat het met de updates wel werken .

Het is heel raar moet je maar eens een copy maken dus ff uitlezen dan zal je zien dat de ppua ook gezet is .

Niet zo slim van anaalplus ...

We zatwn veels te diep te spitten zo zie je maar ik geef een paar hints en de boys gaan er eens mee aan de slag en beeld wat een heerlijk forum is dit toch ...

En het mooiste is zonder een getal of key op het board te plaatsen.........

Zijn jullie nu serieus of is dit een geintje,als het waar is wel ik graag ook een pm hoe het nu moet.

Alvast bedankt.

Met een BP pasje werkt het ook maar je moet wel minstens 2000 freebees erop hebben staan :)

Inderdaad 2000 freebees heb je zoveel getankt Jack...

Hoe werkt dit dan precies als het waar is
welke programma's enzo heb je nodig
graag PM

bedankt

hehehe ik rij in een oude bmw,, dus die lust wel wat,, vanmiddag nog effe vol gegooid,, en hoppa weer 50 eurie lol

kheb hier nog een EDAH kaart liggen ?.
hoeveel punten motten er op staan voor canal plus ?.

owja heb momenteel 302 punten erop staan.
is dit genoeg of mot ik nog een jaartje shoppe bij de EDAH.

mvg,
Rattana

Verkoop die ouwe kar nou eens van je Jack en ratanna op een edah kaart werkt het echt niet

kun je ook duidelijkheid geven op welke kaarten het wel kan, en op welke niet??

wat is de overeenkomst tussen dit topic en canal+ rood en blauw???????

Originally posted by rattana
kheb hier nog een EDAH kaart liggen ?.
hoeveel punten motten er op staan voor canal plus ?.

owja heb momenteel 302 punten erop staan.
is dit genoeg of mot ik nog een jaartje shoppe bij de EDAH.

mvg,
Rattana

Het mooie van die Edah punten is je kunt ze zo overschrijven naar iemand anders z'n kaart.
Dus alle familieleden even vragen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan