c*** d**** z****

J

jerry1

Wat zal er gebeuren met die c**** D**** en Z**** kaarten als premiere een kaartwissel zal uitvoeren,is het dan weer weggesmeten geld,of komt er dan weer een nieuwe kaart en zo blijven we maar doorgaan tot onze geldbeurs een gat krijgt op de bodem waar niets meer uitvallen kan.Dat is leuk zeg,wat denken jullie ervan ??????
 
Het zullen mooie kaarten worden voor de verzameling kaarten die nu al werkeloos in kast liggen.
 
ja pet 123 afwachten wat nog gebeurd,nu spreken ze al van diablo,wat komt als volgende,zijn ze nog niet rijk genoeg die c*** en m**** verkopers,sedert die Euro doen ze alsof dat ook franken zijn.hier 100 euro voor een M*** en 85 voor een c***,en zo voort.Wanneer stopt dat eens,moesten ze rechtvaardig zijn en verder de Key's geven aan de mensen dan zou dat er al veel beter uit zien.
 
Eerst maar eens afwachten. De vorige keer (zeer kort geleden) was er nogal snel een update voor zowel de Cerebro alsook de Didem en Zebra of zoiets.
Zolang die support er blijft, blijven die kaarten ook werken.

Zo gauw dat stopt, dan worden het ook weer ijskrabberkaarten. Maar gezien de vorige keer de update vrij snel kwam is er goede hoop voor dit soort kaartbezitters, dat er deze keer ook al aan gewerkt word.
 
Ik ben op zoek naar een didemkaart of een cebreo (zebro2) kaart, maar nu kom ik niet verder dan een adres in duitsland en dat vind ik eigenlijk niets.

Weet iemand een betrouwbaar adres in nederland. Ik denk dat de link hier niet neergezet mag worden?????

Maar je kan me altijd een PM sturen. (het kan even duren voordat ik terug reageer ivm vakantie)

Alvast bedankt.


;)
Nr.10
 
te koop voor 65 euro's op marktplaats.nl, bij een Satwinkel in enschede.

Eerlijke zaak, ben er wel eens geweest.

GR Fred.
 
Ik koop mijn ijskrabbers voortaan bij halfords , die zijn veeeeel goedkoper 2euris :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan