C+España heeft nieuwe mk bijgeschreven op mn MOSC

V

vl32

sinds vanochtend aanwezig op mn MOSC..een MK02!!!

Wie weet waar die voor dient/gaat dienen?

Ben benieuwd...verder geen veranderingen alleen een primaire mk02

 
Humor. DIe hebben ze dan over de mk01 gestuurd zeker? Of heb jij het voor elkaar een spaanse kaart te kopieren?

MK02 was vroeger alleen voor pre-enable.

 
snap er ook niets van,heb er helaas geen log van..verd*kk*me..

zou wallbanger die key ook binnenhalen als ik nu ga emuleren met wallbanger en een willekeurige 02 key invul?

zou die dan ge-upped worden..?of wordt die key gebruikt om evt de mk00/mk01 aan te passen?het vreemde is dus ook dat het alleen bij c+espana is..

 
Ik heb direct mijn mosc kaartje uitgelezenHij was geupdated op 3009, echter geen MK02 is er bijgeplaatst.Ra,ra.

Wat zou er aan de hand zijn.!!!Wonderlijk.

ILYA

 
vl29, heb jij een spaanse mosc kaart, of heb je een nederlandse waar een mk02 op c+ spanje ??

als je beschikt over een spaanse kaart (wat ik betwijfel) dan zou je dmv wallbanger zonder problemen die mk02 wederom moeten kunnen tevoorschijn halen, heb je een nl kaart met hierop vele providers, dan kan het ook zijn dat de mk02 per abuis hierop terecht is gekomen, kijk eens of het een bekende key is (oc,0d,0e of mk01) ik heb al eens gehad dat mijn 0c key via au van C+ nl, terecht kwam op key 07 (echt waar).

hoe dat komt is mij een raadsel, mischien een storing tijdens de update.

 
NL mosc ...met mk02 : 76 E8 6D 1E 36 00 CF 01 (sorry mods voor het plaatsen van deze key,maardeze key komt mij dus absoluut niet bekend voor...hij staat in de cardrecoprds onderaan buiten de overige espana keys die ik na c+nl op de kaart heb?

heb met waalbanger geprobeerd maar geen resultaat ..misschien een fake key?

 
Het is hier een besloten SM forum, niet zichtbaar voor andere users, en aangezien het hier om wel iets heel aparts gaat, zien we deze key plaatsting door de vingers.:)

 
Hi.. Kun je het 2e byte van de ppua eens geven? (1e is altijd 00)Eens kijken of ik die toevallig heb.

Ik heb wel een ppua die werkt maar die geeft niet die 02 key, ook niet na een dag en nacht.

Zou het iets met PPV kunnen zijn, eens of andere test die heel toevallig met jouw ppua is gedaan. Je kan het volgende doen, zet je PMK in WB en log die opdate eens mee (vooral de F0 matrix!). Kijk eens of die in de "reguliere" update staat (dus die met de 0C/0D/0E/datum) of dat het een apart commando is.

Misschien komen we dan meer te weten..

 
2B...

heb vervolgens de key waarden veranderd in allemaal nullen en die is nog niet aangepast in de sleutels die ik de vorige keer postte...

ook met wallbanger gebeurt er niets vreemds zelfs niet als ik in seca prov 00 in wallbanger de UA van de kaart in die van de originelekaart waarde verander...

ik begin me dus daadwerkelijk af te vragen of ik die key..al komen de getallen me totaal onbekend voor niet per ongeluk zelf op de card heb bijgeschreven...

maar dan had het toch echt de zelfde waarde moeten zijn als de mk00p/s of mk01 p/s maar geen van allen is zo....

BTW wordt er door de providers al wel gebruik gemaakt van de secundaire masterkeys ?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan