C+ gaat minder voetbal uitzenden

Satwatcher

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
678
Waarderingsscore
3
Punten
18
Leeftijd
57
Canal + zal het komende voetbalseizoen minder wedstrijden uit de Nederlandse PTT telecompititie gaan uitzenden. Het bedrijf dat nu meer dan 60 wedstrijden live uitzendt uit deze competitie zal volgend jaar terugvallen naar net onder de 50 wedstrijden die live worden uitgezonden. Dit is vandaag bekend gemaakt in het actualiteitenprogramma "Het radio 1 journaal" op radio 1.

Mijn vraag is nu of het toch al zeer hoge abogeld van C+, dat mede werd veroorzaakt door deze voetbaluitzendingen zo werd althans altijd beweerd, nu ook met een everedig aantal procenten naar beneden toegaat.....

Ik weet het antwoord al.... dacht het niet :sad::(

Men moet toch ergens het geld voor voortzetting van het beleid van de steeds weer blunderende legal affairs afdeling vandaan halen. En om in eigen C+ PTT telecom voetbaltermen te blijvem...die afdeling lijkt wel op de oude blunderende RBC Roosendaal keeper die ondertussen het veld heeft moeten ruimen :):)

Een ding blijkt hier wel uit...voetbalteams zijn realistisch en doen wat aan de rotte appels aan de organisatie :):)

Satwatcher

 
Zoveel mogelijk argumenten wegnemen voor abbo's...

Grtz. Wiz

 
Toch wel grappig om te zien dat jarenlang er steeds meer en meer voetbal op tv kwam ( ik had op een moment zelfs mijn eigen cluppie Veendam live op TV :biggrin: ) en men nu evenredig de boel weer terugdraait....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan