C+ Info weg

D

digidirk

Zoals gemeld is C+ Info vervangen door wat horizontale bewegingen van X-net,

Maarrrr, hoe zat dat ook al weer met de betalers van het settoppakket. Je weet wel dat je per jaar een paar tientjes moest betalen voor het activeren van je kaart (moeha).

In die voorwaarden stond volgens mij ook dat je als settopgebruiker gebruik kon maken van het C+ Info Kanaal!

Daar betaal je dus voor. Volgens mij blijft Canal+ dus ernstig in gebreke, nu ze zomaar dit spannende Info Kanaal hebben gewipt (letterlijk) en komen ze de overeenkomst met de settop gebruikers niet na.

Geld terug vragen dus, klaaf Freek aan!

want door de vervanging van het Infokanaal door X-net is Canal+ z'n settopusers aardig aan het NAAIEN...

 
@digidirk, vreemd bij mij beweegt het ook verticaal, diagonaal, enz... :biggrin:

Alle gekheid op 'n stokje, ze rommelen maar wat is mijn indruk. X is nu al op 3 kanalen te zien, straks misschien op allemaal, F1 kanalen verdwijnen vlak voor het seizoen, gerommel met kanalen op prime-time. Tja, wie doet de almachtige wat hè... :confused:

Tijd voor een tweede aanbieder lijkt me. Een beetje concurentie doet vaak wonderen. :biggrin:

 
CANAL+ heeft het recht de inhoud van de programma's, de samenstelling van programma-pakketten en de volgorde van programma-onderdelen te wijzigen, zonder dat dit de rechten en plichten van de abonnee wijzigt.

Zo staat te lezen in hun voorwaarden. Dus ze kunnen doen en laten wat ze willen?

 
Mocht je niet zonder info kanaal kunnen. Soms zie ik ze 's morgens wel eens dat uitzenden op het Canal+ 16/9 kanaal.

 
Simon, dan hebben ze dus een tegenstrijdige uitspraak in die voorwaarden staan. Trouwens niet alle algemene voorwaarden zijn ook wettelijk legaal.

Iedereen kan wat schrijven maar het Burgerlijk Wetboek bepaald of men daar rechten aan kan ontlenen of niet.

In elk geval, ze stellen dus dat ze vrij zijn vanalles te veranderen, maar ze stellen ook dat de RECHTEN en plichten van de klant daarmee ook niet wijzigen.

Dat kan niet. Want de klant heeft recht op het info kanaal waarvan hem gezegd is dat hij dat krijgen zou.

Verder heeft de klant het recht geinformeerd te worden over wijzigingen die van invloed zijn op het door hem bestelde abonnement in een redelijke termijn van tevoren.

Je kunt niet zomaar abovoorwaarden van iets gaan veranderen zonder je klanten in kennis te stellen of zonder dat je klanten het recht hebben niet akkoord te gaan met deze wijziging en daardoor het recht hebben het abonnement te verzekeren. Volgens mij is dat zelfs wettelijk geregeld.

Maar ze spreken zich hier volgens mij dus wel tegen in die stelregel van de voorwaarden wat jij noemde.

In elk geval weer interessant om eens op te zoeken voor de mensen die van C+ af willen. Wel binnen 30 dagen laten weten dat je het er niet mee eens bent. :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan