C+ Irdeto upt PMK's

herbies,

als die kaart op jou naam staat dan geen probleem

heb het met MCkaart ook gedaan vandaag die op mijn naam staat

even aangemeld online bij c+ en kaartnummer invoeren en opgegeven voor het standdaardpakket 19 eur per jaar.

krijg je snel bericht of het allemaal goed is.

dan krijg je dit bericht:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw aanmelding bij CANALDIGITAAL. Het abonnement op het door u gekozen pakket is vanaf heden geactiveerd.

overige 7 kaarten lukten niet, staan op iemand anders zijn naam, dus de procedure volgen die ik in een andere posting omschreven heb.

franshals

 
Die andere procedure was via abo nemen he?

Ik heb tot nu toe nog geen antwoord gehad op de aanmelding dus dat zal dan nog wel komen. Het enige wat er binnen is, is een bevestiging met daarin de mededeling dat ie binnen 48 uur behandelt zal worden.

 
ik vandaag ook zo gedaan

online een proefabo op c+ rood/blauw/16-9 besteld

tot op heden nog geen bevestiging terug...

morgen even langs Fenzo gaan (=C+dealer) en dan maar kijken waar het schip strandt.

reden dat ik geen bevestiging terugkreeg zou kunnen zijn dat ze een beetje moe werden van al mijn aanmeldingen (lol)

we wachten maar af.....

franshals

 
herbies,
als die kaart op jou naam staat dan geen probleem

heb het met MCkaart ook gedaan vandaag die op mijn naam staat

even aangemeld online bij c+ en kaartnummer invoeren en opgegeven voor het standdaardpakket 19 eur per jaar.

krijg je snel bericht of het allemaal goed is.

dan krijg je dit bericht:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw aanmelding bij CANALDIGITAAL. Het abonnement op het door u gekozen pakket is vanaf heden geactiveerd.

overige 7 kaarten lukten niet, staan op iemand anders zijn naam, dus de procedure volgen die ik in een andere posting omschreven heb.

franshals

Als ik het juist lees kun je ze wel aanmelden maar bij het activeren kun je alleen die kaart actief maken die ook geregistreerd staat op jouw naam. ??

Maar wanneer krijg je dan een irdeto2 toegestuurd ??

 
hoi NvBgm ,

we kennen elkaar nog uit het MKFtijdperk

heb die logfile nog steeds als aandenken bewaard

maar om bij de Ird2kaart te blijven verwacht ik toch tenminste dat ze de kaart op zullen sturen, ik ben nu bekend bij c+

wanneer, geen idee

zal wel zijn rond de tijd dat ze ird1 uitschakelen

maar je weer maar nooit bij C+

wie weet stellen ze de wissel nog wel even uit en hebben nu al een aardig overzicht gekregen wie er een pakketje heeft genomen, jaren geleden.

franshals

 
als ik het goed begrijp moet ik mijn geregistreerde kaart aanmelden

om in aanmerking te komen vooreen nieuwe kaart

waar betaal ik dan die service kosten voor

het zou toch vanzelf moeten gaan

in ieder geval verwacht ik een brief

hoe moet je het anders weten dat er wat veranderd

niet iedereen komt op satfun

herbies

 
Klopt herbies, heb je helemaal gelijk in.

Ook ik heb een gewoon geregistreerde blauwe acs 1.2 hier en C+ kan niet van een klant verwachten of eisen dat ze op hun website of op andere wijze aan informatie omtrent omwisselen komen.

Bij zoiets belangrijks dienen ze hun klanten netjes schriftelijk op de hoogte te stellen net als bij de kaartwissel van seca1 naar v1+.

Ik heb hier ook nog geen bericht gehad, dus het word eens tijd voor C+. Inmiddels is het al februari en word het kort dag.

 
Ik zou nog iets laten weten, welnu bij deze. Nja, begint wel off-topic te geraken in het loggen forum.;)

Kaart dus geregistreerd voor kennis. Deze kreeg dus een bevestigingsmailtje.

Twee dagen later een mailtje binnengekomen waarin staat vermeld dat "er een probleem is" en dat ze daar maar "voor moet bellen" en dan ook nog middels het duurste nummer (80 cent per minuut) wat ze hebben.

Geweldige manier om nieuwe klanten te verwelkomen met dat soort belprijzen.

Zal van de week eens bellen, maar dan wel op het 25ct/min nr. want volgens mij hebben die daar een steekje los met hun 80ct. Zo werf je echt geen klanten.

Uiteraard is het ook zo dat je op dat emailtje niet kunt replyen want er staat netjes bij dat email antwoorden niet in behandeling zullen worden genomen.

Tssssskk.

 
Mijn zoon heeft zich vijf weken geleden aangemeld met een verlopen Multichoice kaartje. Hij heeft tot op heden nog niets gehoord of gelezen.

Het kaartje stond na overname door verschillende collega's niet op zijn naam. Op wiens naam wel, dat was niet meer te achterhalen.

 
Ik heb wel nieuws, zie nieuws en info!

 
Even terug naar het topic: ze hebben aangekondigd nog wat keys te wisselen voordat de zaak eruit gaat, tenminste dat las ik ergens.

Achja. de PMK die laatst weer eens stuurden was niet gewijzigd alleen de op-key zelf. Ze mogen nu doen wat ze willen, ik heb mijn hele kaart in de emu gezet hihi.

Voor zolang het nog werkt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan