Bedankt voor de tip.
Het vreemde is dat het altijd goed gewerkt heeft, met die hd, dus vind het vreemd als het dan opeens een probleem zou geven. Maar het kan natuurlijk altijd.
Ik had beloofd nog iets te laten weten. Gisteravond heb ik dan eindelijk tijd gevonden te gaan kijken, er bleken ook hakkelingen te ontstaan bij opnames, dus tja, wellicht toch een warmteprobleem met de hd?
Hoe dan ook, ze dachten dat ze de Dream uitgezet hadden maar die stond niet uit maar op standby, dus kon fijn warm blijven.
Onder de Dream staat een @sat die in bedrijf was.
Ik heb de kabels weer omgeplugt, er stond 1 opname op de hd, die gaf geen storingen. Nieuwe opname gaf ook geen storingen.
De doos is aan blijven staan, zeker anderhalf uur, 0 problemen. Ik heb gevraagd of ze me wilden bellen als er nog een storing zou optreden, maar gisteravond is alles dus fijn blijven werken.
Beats me, ik weet het niet. Zal dus afwachten worden of en wanneer het weer voor komt. Tot aan de huidige klacht heeft het ding een half jaar perfekt gewerkt dus wie weet....
Ohja, ik had nog nagevraagd, het was alleen bij de NL zenders. FTA zenders bleven gewoon werken, dus misschien een warmteprobleem met de kaart geweest, die het echter in de @sat gewoon goed deed.
Allemaal nogmaals dank voor de hulp en de tips!