C+ kaart werkt niet meer in een seca

E

Elroy

Ik heb een originele Canal+ (NL) kaart. Het abonnement is geldig t/m 30 september 2001. In mijn philips krijg ik de melding Insert Smart Card en na 2 seconden wordt het beeld zwart. Canal+ gebeld en deze hebben een nieuw signaal gestuurd. Heeft niet geholpen. Kreeg het advies met de kaart naar de dealer te gaan. Bij mijn dealer bleek de kaart in een zelfde philips ook niet te werken. In een strong deed hij het ook niet, maar in een Aston Xena kreeg ik wel beeld. Canal+ weer gebeld en die zeiden mij dat ze niets meer voor mij konden betekenen. Wat kan ik nu nog doen om mijn org. kaart weer werkend te krijgen....

 
probeer het eens met een andere startup record dat kan wel een helpen.

 
Wel uitermate vreemd dat C+ niets voor je kan doen terwijl je hun wel betaald.

Dus als ik in de winkel een brood betaal, maar de oven is stuk kan de winkel niets voor me doen en moet ik zonder (wel betaald) brood de winkel weer verlaten?

Dacht het niet! Ik zou daar eens over gaan klagen. Ze kunnen allicht eens proberen de smartcard te ruilen.

Als ik jou was ging ik nog eens klagen, maar ik denk niet dat het een ontvanger probleem is.

 
Weer een goed voorbeeld van de "uitstekende" service van C-.

Ik zou dit niet pikken, gewoon blijven bellen.

 
Di komt mij bekend voor.Ik had het zelfde problem.Flipje gekocht met kaart .Geen beeld.Gebeld voor signaaletc en maar geen beeld.Wel natuurlijk op de fta zenders.Ik terug naar mijn dealer.In een e.e.a. ander bakkie deed ie het wel.Mijn dealer heeft vervolgens mijn flip box omgeruild en ....beeld.Ik zou in ieder geval wat dan ook via je dealer e.e.a. canal bellen en regelen, tenslotte hij is is de dealer!!!.

ilya

 
Als je met MKFind op de kaart hebt geexperimenteerd moet je de backdoor key die je hebt aangemaakt eens weghalen.

 
Naar mijn weten maakt MKF41 geen backdoor key aan.Hij trekt nl heel simpel de MK00 van Seca en gaat vervolgens stap voor stap elk record decrypten.De oudere versie van MKF b.v. 3.1. moest je evt een backdoor keys aanmaken.Nu MKF 41 er is , is dit dus niet meer nodig.

@Kenny ik wil graag van je horen hoe of wat mbt jouw ervaring met een backdoor key.Je hebt mij erg nieuwsgierig gemaakt.

ILYA

 
Volgens mij bedoeld hij hetzelfde als jij met 3.1 deed. In het begin maakte een aantal mensen bijv. met behulp van mkfind 4 ook eerst een key 06 aan.

Later pas zagen ze dat dit niet meer nodig was.

Als zo'n key (ofwel door mkfind of een ander proggie gemaakt) nog op de kaart staat kan dat in een enkel geval wel eens tot een vreemd resultaat leiden.

Maar dat is verder een kaartprobleem en behoort dan hier verder niet besproken te worden.

C+ bellen en omruil van de kaart eisen is de beste optie, immers ZIJ willen niet dat je er mee gaat knoeien en JIJ hebt betaalt ervoor dat ie werkt, anders mag je geld terug eisen, dat staat in hun eigen voorwaarden, hun plicht is namelijk te zorgen voor signaal en als jij door hun schuld geen signaal kan ontvangen heb je het recht tot onmiddellijke ontbinding en uiteraard terug eisen van abonnementsgelden voor betreffende periode.

Lijkt me ook van toepassing voor die 30 of 35 piek wat je per jaar moet betalen voor het "vrije" pakket.

 
Ilya,

Ik heb in het verleden wel eens gebruik gemaakt van een backdoor key, deze zit inmiddels dus ook in de weg ;) Maar hij is zonder problemen weg te halen. Zoals je zelf en de vervolg posting al aangeeft maakt MKF4 gebruik van de 00 key. Dit had ik in eerste instantie inderdaad niet in de gaten maar bij mijn weten werkt dit vlekkeloos.

 
@BT je hebt volkomen gelijk.Gelukkig had ik een dealer die een goede ingang had bij ...anaal plus.

Succes Kenny

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan