C+ kaart

Dr Diq

Sr. Member
Lid sinds
9 okt 2002
Berichten
329
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
44
Is er een programma te vinden waarmee, ik wat uit kan lezen en edditen aan de originele canal digitaal kaart? Ben al het een en ander aan het proberen, maar wil niet erg lukken.

Bij voorbaat dank.
 
Dat moet er zijn, maar het ergens uithalen is een tweede.
Mocht je het tegenkomen of vinden ben ik ook zeer ge?nteresseerd.
 
ik dacht dat het programma stegard 7 heet ik heb het gehad maar helaas computer op nieuw moeten instaleren en nog geen backup gemaakt
groetjes frans
 
Het bewuste programma heet Stecard en is in het Italiaans.
Ik kan er niet veel mee. Zoek met Google op "Stecard seca2".

Suc6. Sat2us
 
Thanks, we gaan er eens naar kijken!
 
Helaas.
Stecard heeft nog als provider 0019 dus is voor seca1 kaarten, de andere die ik gevonden had, bewerkt alleen de Spaanse originelen, we zullen effe verder moeten zoeken.
 
Ik heb ook nog niets gevonden helaas!
Maar we geven het niet op!
 
Heb nog een PhoenixBlack gevonden, maar dat blijkt toch iets te zijn om het verkeer van/naar de kaart te loggen. Wel voor seca2 dus, maar niet voor naar de kaart te schrijven dus daar hebben we ook weinig aan.

We blijven zoeken.:)
 
heb hiero ook nog proggie :
UCDS2ver301 en sm2 stringfinder. Eerste is in het ita. en dat is niet mijn beste taal :);)
hij leest in ieder geval wel de kaart met prov's uit. geeft sn, pbm enz aan.
heb hier nog een "speelkaart" liggen, maar tot nu toe niks.
 
Hallo

Had wel ergens een programma liggen,maar deze ziet wel de ident en de datum atr enz maar bij de keys kom je niet.
Althans dat heb ik niet voor elkaar gekregen .
Maar wie weet lukt het wel een keer dat laat ik dat zeker
weten.
groetjes
Hummaxboy
 
.com

Om maar een voorbeeld te noemen, daar staan veel progjes voor het uit lezen en bewerken van, ik zeg niet dat er iets bij zit dat werkt, maar proberen kan nooit kwaad! Kijk maar eens in Seca-divers, wellicht dat er iets tussen staat wat werkt???

Nog een ander voorbeeldje: La-cafatera...dot... of dvb-upload?


Dr Hans, niet bekend misschien? ;)

Of het Secacenter?

Satjack62...

Of dan nog eentje filecenter. ?

Ik ben misschien een beetje onduidelijk, maar directe links mag niet! dus plak er zelf maar .com of .tk of weet ik wat achter (google misschien?) , en zit je dan op deze sites dan zie je dat er nog zoveel is om te testen...

Zo ben ik dus bezig. ;)

Even een edit: het heeft mij overigens al een paar kaartjes gekost om ??n en ander uit te proberen! Maar och dat is hobby :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan