C+ wint kortgeding tegen sathandelaar

Het lijkt erop of je een of andere personelijke vete aan het uitvechten bent met die heer de B. Denk niet dat dit de plaats ervoor is maar dat even terzijde.

Je maakt wel een punt als je zegt dat als het mis gaat er meer mensen gedupeerd zijn dan de heer de B. Maar aan de andere kant denk ik dat je de heer de B. toch moet complimenteren dat hij eindelijk eens iemand is die de woord bij de daad voegt en inderdaad vol in de aanval gaat tegen C+. En met deze uitspraak van de rechter zit de heer de B. ook erg in de val want nu kan met deze uitspraak achter de hand C+ ook civielrechterlijke procedure's tegen hem opstarten omdat hij veroordeelt is voor de verkoop van illigale smartcards. En dat kan ook in de tonnen gaan lopen. De heer de B. opent gewoon met deze gedachte frontaal de aanval onder het motto de aanval is de beste verdediging.

De kans is groot dat hij zichzelf slachtoffert met deze aktie maar ik kan geen ondernemer die zo onbezonnen aktie doet zonder er goed over na te denken dus ergens zal wel een goed addertje onder het gras zitten.

En nogmaals het zou kunnen wezen dat hij probeert met een beslaglegging van C+ op zijn zaak probeert een nieuwe zaak te ontlokken waarin een andere rechter de rechtmatigheid van de vorige rechter dient te toetsen inzake de sanctie welke de eerste rechter aan eventuele overtredingen van zijn vonnis stelt.

 
@Fenzo, inderdaad erg dom om zo tegen de rechtelijke macht tekeer te gaan.Je moet als ondernemer niet bang zijn maar je moet een ook een goede verliezer kunnen zijn.Blijkbaar kan B. niet tegen zijn verlies.Gewoon in hoger beroep gaan.Eerlijk duurt het la ngst, nietwaar.

ILYA

 
@ Satwatcher, ik ben inderdaad niet geheel onpartijdig in deze, ik ken de B. persoonlijk,het is echter niet mijn bedoeling om mijn persoonlijke negatieve ervaringen met deze man, hier op het board uit te vechten, als dit toch zo lijkt te zijn sorry, ik zal trachten dit niet te doen hoewel dit moeilijk is omdat ik juist zo goed weet hoe die man in elkaar steekt.

Ik denk echter dat als je C+ wilt sarren, er vele wegen zijn om dit te doen, stoor b.v. hun uplink, gooi hun website plat, bestook ze met spam, klaag ze aan voor wat dan ook, schrijf 10000 brieven naar hun antwoordnummer enz. enz. enz.

Echter gewoon een rechtelijke uitspraak naast je neer leggen en gewoon door gaan met verkopen van cards en programmers, en je niet houden aan de opgelegde verplichting tot opgaaf van gegevens noem ik geen sarren, nee integendeel, je geeft C+ hiermee een wapen om je volledig te vernietigen, en het levert hen per dag meer op dan vele nieuwe abo's.

In mijn ogen sar je hiermee enkel de rechtelijke macht, en ik geloof niet dat iemand daar beter van kan worden.

Ik denk dat de B. toch aan het kortste eindje gaat trekken, want dit word een duur "grapje".

@ilya, ik ben het dus geheel met jou eens.

 
Al jaren ben ik klant bij B. en tot nu toe heb ik niets negatief over die zaak te melden. Ik wil daar nu wel geen zinloze discussie over beginnen maar ik wou toch ook eens een positieve ervaring kwijt. En wat die hoge prijzen betreft, daar ben ik nog niet zo zeker van, dan moet je maar eens enkele winkels in België bezoeken.

Ik hoop in ieder geval dat hij de zaak met niet al te veel schade overleeft.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan