C1 40 01 80 26

S

satfreakholl

wie kan me iets meer over het comando C1 40 01 80 26

vertellen die ik gelogd heb met season2 ..volgens de duitse frq die ik heb

heeft het te maken met records schrijven zit ik daar goed

.

 
yep het commando C140 =schijven naar kaart ;)

 
het com c1 40 01 80 ......

is een update over mk 00

waarschijnlijk een nieuwe masterkey

of ppua als je het log nog hebt en

beschikt over mk 00 prim kun je het log

decrypten en zien wat er gebeurd is met je

kaart :laugh:))))))

 
leuk he , we gaan gewoon weer verder waar we eerder niet verder konden, maar goed, even over die c1 40 01 80 26,

ook ik heb die in een wallbanger log, en ook ik vroeg mij af wat voor commando dat is, heb hiervoor ook de secafaq van rvG gelezen maar kwam dit niet tegen, weet iemand waar we deze info vandaan kunnen halen ???

 
woutje, je schrijft:

het com c1 40 01 80 ......

is een update over mk 00

waarschijnlijk een nieuwe masterkey

of ppua als je het log nog hebt en

beschikt over mk 00 prim kun je het log

decrypten en zien wat er gebeurd is met je

kaart

nou ik heb de log nog en de mk00 ook, ik vraag me af hoe ik dit kan decrypten om te zien wat de invloed op mijn kaart moet zijn

kun jij me verder helpen ???

 
Welcome back.

Dit is geen update voor de MK01. Dit gebeurt met de het 52 commando. Ik heb ergens op mijn PC nog een aantal van deze logs en volgens mij komen ze langs na het pre-enablelen van je kaart. Als je ze gedecrypt hebt is het een koud kustje om via de nano-commandos te kijken wat er gebeurt.

Even de archieven in.

MTB

 
hoi MTB, het is mij al meer opgevallen , wat loggen betreft ben jij blijkbaar heel ver, kun jij mij eens een de jou bekende c1 40 XX commandos geven, dan weet ik ook eens wat ze inhouden, ik kan dat n.m. niet vinden.

mag natuurlijk ook via mail.

 
43 02 21 00 00

42 DA 21 00 00

42 02 22 FF FF

43 02 23 00 01

43 15 95 00 00

30 15 96 00

82 signature

Pak RVG 2.3 er maar eens bij

MTB

 
mtb, je bent ook nog laat wakker, maar wat je nu opschrijft is helemaal wartaal voor me rvg 2.3 heb ik al eens doorgelezen maar een c1 40 01 80 52 of een c1 40 00 81 17 zie ik er niet in beschreven staan.

wat betekenen die 43 02 21 00 00 enz van jou nou, ben ik effe zo dom, of mis ik iest ???

 
Zie nano commandos:

43 + 4 bytes daten Heeft met jetons en datum te maken

42 + 4 bytes daten Heeft ook met Jetons en datum te maken

30 + 3 bytes daten PPV verarbeitung

82 + 8 bytes signature

Sorry ik heb een duitse FAQ. Ik wel eens wat gelezen hoe je PPV records kunt veranderen. De datum kan alleen veranderd worden als de volgende datum hoger is en nog meer van dit soort regeltje. Of anders eerst op 00 00 zetten of FF FF Heb het in het Italiaans. Is soms handig om keys te kunnen trekken van een org. kaart. Verander het PPV record zonder dit te deleten.

Vond het niet zo interessant en heb dit 26 commando niet verder bestudeerd.

MTB

 
Fenzo,

Misschien is het eens handig om de plain boodschap van een 4e log te ontcijferen. Het zijn allemaal nano commandos met daarachter x byte data.

F0 + 32 bytes data

22 + 4 bytes data (checkt de datum)

21 + 4 bytes data (set de datum)

90 + 9 bytes data (keyindex + 8 bytes versleutelde prim. key)

enz

Dus toch goed RvG lezen, ook de vervelende en nietszeggende stukken.

MTB

 
de F0 data ken ik de volgende 32 byte's zijn de geldige VW waarden van de PPUA (crypted) ik heb een proggie die deze 32 byte's kan ontcyferen, rest is mij nog onbekend.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan