Canaaldigitaal en oude cam??

P

Phantom

Oom van mijn vriendin heeft onlangs de nieuwe kaart gekregen van canaaldigitaal. echter wil deze niet werken met zijn modules.

Hij heeft een magic en een matrix revolutions.

Weet iemand of deze met een andere software nog te fixen zijn zodat ze werken met de nieuwe c+ kaart?? en zo ja zou iemand mij dan in de richting van die software kunnen wijzen heb namelijk nog een oude cas2 liggen :)

bvd

Phantom

 
De matrix revolution kun je ucas 3.1 opzetten een aantal kanalen zal dan werken geen muziekkanalen zoals TV oranje VH1 VH1 classic MTV en Mezzo de rest zal wel werken maar ook HD kanalen werken niet.

Ga dan niet de xilinx proggen heeft geen nut alleen de ucas software er op zetten.

De software staat nog bij http://www.ucassupport.nl/ bovenaan bij links cas interface aanklikken daarna software.

 
Hoi Phantom. Ik had eigenlijk gedacht dat je effe zou bellen.:)

Er zijn wat tegenstrijdige berichten dat de Magic met Penta 1.20 wel nog zou werken met Seca3. Er zijn er die zeggen dat het werkt en er zijn er die zeggen dat het niet meer werkt.

Op een ander forum lees ik ook dat er Ucas 3.x in de Magic gezet kan worden en dan werkt het in elk geval voor zover ik daar lees.

 
@aart44

Ik heb die ucas 3.1 gedownload zal hem er morgen eens inpleuren kijken of het werkt

in ieder geval bedankt voor de tip

@BT Tja normaal zou ik ook bellen ware het niet dat ik voor jou alleen vanacht thuis was jij oude slaapmuts :tong:

en wat ik zo links en rechts gelezen heb zou alles boven penta 1.11 fake zijn en zijn er zelfs fake 1.11 versie's in omloop die je cam kunnen mollen :tong:

 
Hahaha, ja klopt, om 10.30 is het voor mij nog midden in de nacht.:biggrin:

Niet alles boven Penta 1.11 is fake er zijn wellicht wel aangepaste penta 1.20 versies.

Ik heb echter nog een goede 1.20 die zal ik je even sturen zometeen.

Handiger is natuurlijk als je een Ucas 3.1 kunt vinden om de Magic mee om te programmeren.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan