canal+ bied 7500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rat2002

Heb een aanbod gehad van 7500 euro om aan canal+openbaar te maken wat ik weet, van de andere kant is me verteld dat er alles aan gedaan word om mij het zwijgen op te leggen......

Het blijkt eens te meer dat geld de grootste vijand van iedereen kan zijn.... Vandaar dat ik ook gekozen heb ( na lang nadenken en twijfelen ) om NIET op het aanbod van canal+ in te gaan.....

Word vervolgd!!!!!!!

niet meer????

7500 euro is een lachertje, vergeleken de schade die ze oplopen door een e.v.t hack!!!!

Gewoon je Rattepootje stijf houden!!!, mischien bied een handelaar wel een paar knaken meer...hehehe

Good luck!!!!

Originally posted by rat2002
Heb een aanbod gehad van 7500 euro om aan canal+openbaar te maken wat ik weet, van de andere kant is me verteld dat er alles aan gedaan word om mij het zwijgen op te leggen......

Het blijkt eens te meer dat geld de grootste vijand van iedereen kan zijn.... Vandaar dat ik ook gekozen heb ( na lang nadenken en twijfelen ) om NIET op het aanbod van canal+ in te gaan.....

Word vervolgd!!!!!!!

Moet niet gekker worden (grapjas)
Hoe was trouwens je vakantie?

Ik kreeg van anaal plus een bod van 15000 euro om als rattevanger te gaan werken en rat2002 te pakken te krijgen.

Is dit een redelijk aanbod ?

Canal voelt dus nattigheid.

En als ik jouw bedoelingen goed begrijp kan canal niet veel doen

Pas als je site online is kunnen ze pas kijken of ze er iets aan kunnen doen en dan zijn we al snel een paar dagen verder en is de info al verspreid:)

jajaja,, dit om alleen aan hun openbaar te maken wat je weet,, nou ik zou dat dan wel doen,, en dan gelijk daarna op je site zetten.

Je zegt niet dat je dat niet mocht doen van hun heheheh :)

Nou laat die "offerte" eens lezen dan. Knippen en plakken die hap

Nou dat is iets dat geloof ik nu echt niet,dat zij geld gaan bieden om iets waarvan het ons al maanden belooft wordt,niet komt,een hoop hits op een site met sponsering maakt,waarvan rat2002 mij belooft had het te laten zien,waar ik nooit meer iets vernomen heb en nu gaat hij steeds sterkere verhalen vertellen.
Zo kan ik ook wel geheimzinnig gaan doen ,en dan zouden zij mij geld gaan bieden,geloof het toch niet.Ik ben van mening dat we hier goed in het ooitje genomen worden,iets wat ik al twee maanden terug aangaf.Verlopig is er van alles belooft door deze meneer,en dat al vanaf 2001,en er is werkelijk nooit wat waargemaakt.Daarvoor is het mijn inziens het beste om deze heer voortaan door alle boardmembers maar links te laten liggen en geen antwoord meer op de door hem beginnende threads.
Het is namelijk pure onzin,en brengt ons helemaal niks.
Sommige van ons weten dat heel goed met het samsung verhaal nog wel.Negeren dus die rat2002,hij verkoopt echt onzin,en laat mensen hopen op een dooie mus!!!

Zo ik heb gezegd,voor mij is het einde verhaal met rat2002.
Hiuj heeft werkelijk nog nooit wat laten zien!!!

Tweety, ik ben het met je eens, als ik C+ was zou niets verboden worden op de satforems en alles wat daar aangedragen was is algemene ontwikkeling om een nieuw coderingsysteem te ontwikkelen.
Daarmee zou je vrijwel een syteem krijgen dat vrijwel onpluisbaar is en waar de hobbyist zelf aan meegewerkt heeft.

Ik weet ook dat het onzin is,canal + zou strafbare feiten namelijk zelf nooit sponseren,om zoiets aan te pakken gebruiken ze wel andere maatregelen,neem dat van mij maar aan.Denk dat ze nu ook hard lachen en weten dat ze dit met een korreltje zout moeten nemen.Zij weten echt wel wie de mensen zijn,waar ze wel voor moeten uitkijken,rat2002 hoort daar echt niet bij,neem dat van mij maar aan.Als ze rat2002 geld zouden bieden is voor hun het eind zoek,en zouden ze bezig kunnen blijven.Iedereen kan geheimzinnig doen,pas als je concreet kan laten zien dat je iets in je mars hebt,zullen ze maatregelen nemen,maar neem van mij maar aan dat jij geen geld krijgt ,maar dat het je geld gaat kosten.Dat is de realiteit!!!!

Er is hier iemand die direct aangenomen zou worden als soapschrijver bij Endemol en dat is Rat2002. Maar met zijn laatste fantasie is hij een beetje teveel doorgeschoten.

Canal + heeft heimelijk al zijn "illigale" bestanden welke hij naar zijn eigen ftp stuurde onderschept en daardoor zijn site laten sluiten en nu krijgt hij nog eens een aanbod van 7500 euro om alles wat hij weet aan canal + te vertellen. Mooier kan het niet worden. Dit zou betekenen dat Canal + gewoon zichzelf als multinational helemaal openstelt voor elke vorm van chantage dan ook. Immers iedereen kan nu met zogenaamde bedoelingen een site openen, daar wat wilde meiden op zetten, daarna wat merknamen van ontvangers op zetten en een beetje erom heen kletsen wat hij of zij gelezen en gehoord heeft van geruchten op het internet en je verdient daar even tussendoor 7500 euro mee. Zelfs voor de mensen met de grootste fantasie is dit hersenspinsel van rat2002 dit keer een stap te ver.

Ik zou dan ook willen voorstellen dat men bij Duck eens een doekje gaat opendoen over het persoon rat2002. En daarmee bedoel ik dat men eens wat iptjes gaat vergelijken. Ik heb altijd zelf er heel makkelijk tegenover gestaan en dat is gewoon het is de grootste onzin welke er is maar er zijn wel degelijk mensen door dit soort kontendraaierij in de maling genomen. Ik vind dat dit soort akties niet op een board als Duck thuishoort en dat mensen welke dit soort akties via het Duckboard uitspelen dus ook niet op dit board thuishoren.

Amen .... ik heb gesproken.

Hmm dat van die onderschepping(verhaal) wist ik niet.
Hmm hoe groot kan de onzin dan niet worden,als zij het onderschept zouden hebben ,hebben ze rat2002 zoiezo niet meer nodig,want ga nou niet denken dat er bij canal+ enkel domme mensen zitten,want dit is echt niet zo.Die hadden het dan allang geannalyseerd en de tegenmaatregelen al genomen voor de mensen die dan zo zouden kijken,en daar zou het nu al zwart zijn.Het verhaal wordt dus steeds onwerkelijker.Maar ja het is en blijft gewoon zo,als er iets komt wordt het niet vantevoren aangekondigt,het is er ineens,mensen die gaan lopen pronken,weten of niks,of doen dat op andermans veren.
De mensen die wel echt iets weten willen meestal niet graag bekend worden!!!!Rat2002 behoort duidelijk niet tot die mensen.
Maar dat wist ik gelijk al,met zijn aanpak.Echte hobbyisten zijn er namelijk niet op uit om canal + failliet te helpen of ze in een onmogelijke positie te brengen,en echte hobbyisten brengen niet alleen woorden ,maar ook daden,en ook dat is niet op rat2002 van toepassing,niks geen uitleg,maar enkel vage dingen.

@rat

tyft toch eens op met die flutverhalen van je ,,,denk je dat je hier met een stel randdebielen heb te maken.

ik begrijp eendeteam niet waarom jij hier nog mag posten met die oproer verhalen van je,,de echte mensen die het wel kunnen zitten op jou te wachten en gaan niet verder met hun werk,,dus jij zorgt alleen maar voor oponthoud en volgens mijn is dat je bedoeling..

je heb toch een eige site maak daar je nieuws bekent en laat die kutverhalen af van dit board..oproerkraaier..

nu wordt het toch echt tijd voor een ratte ban
stel voor om rat de beker te geven voor grootste fantast
van nederland
kan soms zo sterk vertellen dat hij zijn eigen verhalen begint te geloven

gr metropar

Rustig blijven geeft hem eerst tijd om het uit te leggen,voordat we gaan oordelen.
Hij zal wel zo'n redenen hebben.

rat heeft niemand voor de gek gehouden. Dat heb je zelf gedaan als je iets van dat verhaal geloofde.

Niet weer en nu als onderwerp een aanbieding van canal+ of vanal+ biedt, h?....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan