Canal digitaal aan en uit

C

cliff

Even een vraag voor mijn broer.
Hij heeft een abbo op Canal digitaal en een Magic module in zijn Humax 5400.

Nou springt zijn Humax met Josje 5.5 om de paar minuten of zo op even zwart en krijgt hij de Oeps...wat nou geen uitzending of gecodeert melding in beeld
Na een paar seconden werkt alles weer.

Moet zijn Magic cam een update hebben of is er iets anders aan de hand?

Vraag 2, als de Magic cam een update nodig heeft, waar kan ik de laatste update dan vinden? (dit graag via PM)

Alvst bedankt voor de hulp!

Groetjes,

Cliff

Hallo,
Volgens mij probeert de emu af en toe te decoderen (wat niet lukt).
Probeer eens een verandering in de pmct lijst(dringen naar module).
B.V.B voor Nederland1 "1 4011 FFFF 0643 006A"
De FFFF is belangrijk hiermee geef je aan dat de emu niets moet proberen.

PMCT is te vinden op "ToH --->EPG Tab PMCT"
Er zijn lijsten speciaal voor NL Seca2 in module.

Zou kunnen, ik heb geen magic module. Een conflict tussen Emu en cam uittesten kan ook door de Emu uit te schakelen in de config, door alleen Card te selecteren in het menu en de kaart uit de interne cam halen. En dan eens weer kijken met alleen de magic met kaart...is er dan nog beelduitval ?.

Ik had hier gister iemand met humax 5400 & aston1.05 rev 1.1 module. exact zelfde probleem mijn aston(zelfde) in zijn ontvanger geen probleem zijn c+ kaart erin geen probleem. zijn module in mijn ontvanger ook probleem. kaarten gewisseld software vernieuwd noem maar op hier is het denk ik iets met de module(hack c+?)ook hij had vorige maand een update van de kaart pas gehad na verzoek via internet.

groeten dustie

dat gedonder heb ik ook , het rare is als je je funcard uit de orgineele(irdeto)slot haalt draait het prima met mijn aston maar samen dus kaart in cam en in de humax gaat hij over op je fun kaart en floep weg beeld, dus of pcm update ( nog niet gedaan )
of fun eruit ( makkelijker)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan