Canal Digitaal-Cam maar geen Seca 3 in Nokia 9600

H

hoost

Met een Canal Digitaal-cam en daarin de oranje CD kaart lukt het me niet de gecodeerde zenders te zien. Ik heb al diverse Firmware-versies geprobeerd (DVB 2000; NoOneManit 's; Sandra; Magic, e.d) maar het lukt me niet. Ik kan me zo voorstellen dat er best wel een mede Nokia-aanhanger is die z'n trouwe Nokia 9600 ??k met de CD-cam aan de praat heeft weten te houden. Wie kan me eens helpen aan de juiste software of een tip ?

Alvast mijn dank,

Hoost
 
Heeft de cam wel gewerkt onder seca 2?
Wordt de cam herkent door de software?
Misschien eens een nieuwe scan uitvoeren want misschien kijkt je ontvanger nog vrolijk naar de seca2 ECM pid.

Of eens orginele nokia software proberen
 
Alles werkte perfect met de Aston Cam en de Seca 2 kaart; nu heb ik noodgedwongen door Canal digitaal een andere cam moeten aanschaffen, de Canal Digitaal / TV Vlaandere-Cam en samen met de oranje Seca 3-kaart heb ik dus in de Nokia 9600 geen beeld op de Can. Dig. zenders. De nieuwe cam werkt samen met de Seca 3 kaart w?l goed in mijn Topfield PVR, dus daar ligt het niet aan. Het is zuiver en alleen de verkeerde firmware in de Nokia die dwars ligt. Dus als je een oplossing weet hou ik me aanbevolen.

met. vr. gr.

Hoost
 
Je zou er eens de orginele software van nokia in kunnen zetten. Waar DVB2000 wel eens weigerde met een cam gaf de orginele wel beeld. Helaas is de orginele software niet alles qua gebruikers gemak maar om beeld te krijgen een optie om te proberen.
 
Heb dank voor je meedenken; mijn vraag is waar ik een originele Nokia software vandaan haal. of bedoel je zoiets als de DVB1816 of de DVB1847?
Mocht je iets anders bedoelen, kan je me dan zeggen waar ik die dan haal?

Groet,

Hoost
 
Heb dank voor de goede en opbouwende reacties; uiteindelijk heb ik mijn Nokia 9600 als vanouds draaiend en kan ik weer overgaan tot de orde van de dag, Er gaat n.l. heel wat tijd in zitten als je eenmaal bezig bent; maar het is en blijft leuk werk>>

Groetjes,

hoost
Hilversum
 
snap niet dat jij die werkende hebt.
heb ook deze geladen en zenders laten zoeken.
de cams worden herkent zelf de kaart datums maar geen beeld.
aston 2.18
tvv/cd cam rood
underwold worden allemaal herkent maar noppes
mvg droopy



hoost;204724 zei:
Heb dank voor de goede en opbouwende reacties; uiteindelijk heb ik mijn Nokia 9600 als vanouds draaiend en kan ik weer overgaan tot de orde van de dag, Er gaat n.l. heel wat tijd in zitten als je eenmaal bezig bent; maar het is en blijft leuk werk>>

Groetjes,

hoost
Hilversum
 
Dat kan komen omdat Hoost gaan Aston 2.18 heeft maar een originele Canal Digitaal module en daar werkt het wel mee.
 
Black Tiger;204889 zei:
Dat kan komen omdat Hoost gaan Aston 2.18 heeft maar een originele Canal Digitaal module en daar werkt het wel mee.

heb die van orginele ook maar daar werkt het ook niet mee
mvg droopy
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan