Canal+ doet aan volksverlakkerij!

Och, wat is nieuw?

Volgens mij heet dit struisvogelpolitiek.

Als wij maar beter weten!!

 
Alleen vreemd dat een organisatie als Veronica/VNU zich bang laat maken door C+.

Eerst zetten ze met grote letters een stukje in de Satellite waarin ze aangeven dat smartcards verboden zijn maar toch min of meer duidelijk wordt dat C+ niets gewonnen heeft.

Daarna komen ze met twee grote artikelen waarin C+ zowat de hemel in wordt geprezen en gedaan wordt alsof ze de rechtszaak gewonnen hebben.

Nu zitten ze wel in hetzelfde gebouw als Veronica, maar als dit nog "vrije nieuwsgaring" wordt genoemd dan is het artikel in Veronica toch slap gelul te noemen, waarbij je ook nog eens duidelijk kunt zien dat er gewoon door C+ gedicteerd is en geen enkele vorm van journalistiek onderzoek heeft plaatsgevonden, anders hadden ze geweten dat enkele uitspraken in dat artikel gedaan, ronduit onjuist waren c.q. volledig in strijd met wat de rechter daadwerkelijk besloten heeft.

Volgens mij zou zoiets bij de FSW niet voorgekomen zijn.

Slappe riooljournalistiek noem ik zoiets.

Maarja dat was ons al bekend, wel leuk dat een advokatenbureau dit ook eens "internettelijk" publiek maakt, uiteraard in nettere bewoordingen als ik het hier doe.:)

 
Eindelijk eens een advocatenbureau dat publiekelijk eens laat weten dat alles wat wij hier al schreven op waarheid berust.

Nu wordt het eens tijd dat men bij Veronica Satellite eens het lezend publiek serieus gaat nemen en gewoon objectief moeten bericht geven en niet alleen aan reclamecentjes blijft denken. Een excuus aan de lezers zou ik in dit geval zeer op zijn plaats vinden want inderdaad bij een echt hobbyblad zoals FSW vroeger was was dit soort berichtgeving nooit voorgekomen.

Satwatcher

 
En wat dacht je van die nep reclame van *anal+ die tegenwoordig op de radio is,

"elke maand wel meer als 100 films", tellen ze zeker de herhalingen mee, baggerzooi daar.

dat wilde ik ff kwijt.

 
klopt hoor laten we eerlijk zijn de films die aangeboden worden zijn zwaar vrouwelijk om het maar eens netjes te zeggen, en als je dan ziet hoevaak de herhalingen er zijn heb je helemaal gelijk master 28. En als je dan van sport houdt en daar het abb. voor neemt kun je beter af en toe naar een wedstrijd gaan da's goedkoper, en gezelliger.

Nee als dit de toemomst moet zijn van de betaal tv. nou dan kunnen we onze lol op hoor

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan