Canal+ enquete

M

MAS3

Wat betreft dat kruisje in het vakje onderaan:

Ik euh..

Heb wel eens mensen geholpen met het invullen van formuliertjes.

Op de een of andere manier gaat mijn hand altijd naar dat puntje onderaan de pagina en maak ik er een groot niet mis te verstaan kruis van.

Dat heb ik jaaaren geleden bij mijn eigen formulier ook al gedaan, dus... :)

Maar ja, ik ben ook weinig thuis rond "etenstijd", en als ik er wel ben, is de telefoon altijd bezet (ik weet ook niet hoe dat kan :biggrin: ).

 
O

opeltje

eigelijk wel leuk, canal plus gaat eindelijk eens iets aan hun klanten vragen........alleen het verkeerde.

laten ze eens vragen wat ze van c+ zelf en hun service vinden. hebben ze veel meer aan en krijgen ze ook waar voor hun geld die ze ev uitgeven voor zo'n enquete bureau.

greetings.....

 
M

MAS3

Nee als ze al dat gezeur aan moeten horen worden de telefoon kosten te hoog.

Nu weten ze precies te voorspellen wat de uitslag is en wat de kosten worden.

Ze houden niet zo van verassingen.

 
B

banshee

ach ze kunnen het altijd wel proberen om klanten te weven of om meer geld uit je zak te krijgen voor zo'n abbo op c+.

Ze kunne me wat ;-)

 
Z

zeeteefje

nou ben ik van nature wantrouwig, maar kan het zijn dat de vraag gesteld wordt of wel eens naar C- gekeken wordt?

Zit niet in het ge-enquetteerde pakket en dat is dan weer redelijk vermoeden dat...?

(oud oost-Duits gebruik)

 
S

schot

Tja canal+ voert een beetje een nuteloze enquete en wie betaalt dat????

 



Hosting Fun

Bovenaan Onderaan