- Waarderingsscore
- 1.408
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Vannacht viel me iets op. Er werd op C+ nogal vaak gezegd "die beelden zijn uitsluitend bij C+" tot vermoeiens aan toe en gezien het vermoeiende feit van die veel te vaak gedane uitspraken ben ik het dus eens op waarheidsgehalte gaan testen.
De conclusies liegen er niet om. Alleen bij C+? Yeah right!
Volgens mij huren ze beelden van PW.
1e trainingen: Beelden van cockpit en gewone beelden kwamen 100% overeen met de beelden van cockpit en "verfolgerfeld" op PW.
2e trainingen: Gewone beelden verschilden van de PW "verfolgerveld" beelden maar leken me wel weer overeen te komen met andere PW beelden doch daar heb ik niet meer op gelet.
De cockpit beelden van C+ en pitsbeelden waren weer exact hetzelfde als PW.
Volgens mij huren ze dus gewoon beelden van PW en dan maar roepen van "alleen bij C+" bleeeuuurk... Ik ben blij dat vannacht rtl5 weer meedoet aan de uitzendingen, dan hoef ik alleen nog maar naar flut commentaar te luisteren tijdens de reklame.
De conclusies liegen er niet om. Alleen bij C+? Yeah right!
Volgens mij huren ze beelden van PW.
1e trainingen: Beelden van cockpit en gewone beelden kwamen 100% overeen met de beelden van cockpit en "verfolgerfeld" op PW.
2e trainingen: Gewone beelden verschilden van de PW "verfolgerveld" beelden maar leken me wel weer overeen te komen met andere PW beelden doch daar heb ik niet meer op gelet.
De cockpit beelden van C+ en pitsbeelden waren weer exact hetzelfde als PW.
Volgens mij huren ze dus gewoon beelden van PW en dan maar roepen van "alleen bij C+" bleeeuuurk... Ik ben blij dat vannacht rtl5 weer meedoet aan de uitzendingen, dan hoef ik alleen nog maar naar flut commentaar te luisteren tijdens de reklame.