CANAL+ MEDEDELING AAN HUN LEDEN!

J

jaap

Van 8 t/m 17 april, gratis kennismaken met CANAL+, zonder verdere verplichtingen.

Vanaf 1 april is CANAL+ beschikbaar op meerdere digitale platforms. Als introductieactie kunnen gebruikers van digitale televisie, 10 dagen lang, van 8 t/m 17 april gratis kennismaken met het aanbod van de drie CANAL+ kanalen. Ook u, als klant van CANALDIGITAAL, kunt van deze actie profiteren!

Meld u aan en geniet 10 dagen lang van:

• Het beste nationale- en internationale voetbal, met als toppers op 10 april Ajax-AZ en 17 april Feyenoord-Ajax.

• TV-premières van de beste films, waaronder Matchstick Men, The Matrix Revolutions, Passion Of The Christ en Love Actually.

GROETJES JAAP

 
Ja maar niet als je via de sat kijkt..

 
Zoals ik het lees is het juist van satkijkers.

 
Ja maar niet als je via de sat kijkt..
Ik heb hem per e-mail gekregen.

C+ heeft mijn e-mail adres nu nav de kaartwissel van ird1 naar ird2, dus schotelkijker.

Ik vraag me alleen af hoe je te kennen moet geven geen abonnement te willen na die tien dagen. Moet je jezelf afmelden net zoals de beatrix loterij? Niet afmelden betekent een abonnement.

Na al die jaren weet ik nu wat ik inmiddels niet meer heb. Ik mis de zenders niet eens.

 
Ik denk niet dat je automatisch een abo hebt als je alleen via hun site aangeeft 10 dagen gratis te willen kijken. En vermoedelijk werkt dat ook als je je niet aanmeldt.

 
Mijn eerste gedachte was niet juist.

Deze actie geldt voor mensen die digitale tv via CANALDIGITAAL of via de kabel, via Multikabel of UPC, ontvangen. Deze actie is niet beschikbaar op Digitenne of KPN TV.

Aangemeld en volgende bericht gehad:

Hartelijk dank voor uw aanmelding voor gratis CANAL+ . Op 8 april wordt het signaal geactiveerd en kunt u 10 dagen genieten van de beste films en live topvoetbal. Kijk voor meer informatie over de programmering op cde.kennelplus.pl

Wij wensen u veel kijkplezier!

Dus gewoon 10 dagen gratis kijken.

En nu maar hopen dat ze mij na die 10 dagen vergeten zijn....:)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je goed opgelet had, had je er ook bij zien staan "zonder enige verplichting", dus na die 10 dagen kun je hooguit wat reklame verwachten om je over te halen een abo te nemen.:)

 
Als je goed opgelet had' date=' had je er ook bij zien staan "zonder enige verplichting", dus na die 10 dagen kun je hooguit wat reklame verwachten om je over te halen een abo te nemen.:)[/quote']
Ja ik bedoel met terugzetten van mijn kaart........
 
Een belendend board meldt dat je een email terugkrijgt waarin je aanmelding wordt bevestigd. Ben ik toch benieuwd wat voor kaart-code jullie dan invoeren. Ik heb geen email gezien.

Ik weet ook niet wat ik dan moet ingeven. Er staat bij mij op het kaartje de volgende code:

1 23.345.789.012 34

Het meest linkse cijfer "1" en de rechts geplaatste cijfers "34" passen alleen maar op het invulveld als je geen spaties invoert. Doe je dat wel dan kun je alleen "23" tot en met "012" invoeren.

Tips welkom

(PS: het zal toch niet nodig zjn te melden dat bovenstaande een fake code is ? De bedoeling is aan te geven *hoe* de cijfers op het kaartje staan.)

 
Je moet gewoon het kaartnummer ZONDER spaties invoeren zodat je alle cijfers erop krijgt.

Het klopt ook dat je een bevestigings email krijgt althans.... je krijgt meteen de bevestiging te zien en nu vanavond laat (donderdag 23.20 uur) kreeg ik een mailtje dat ik vanaf straks 8 april voor 10 dagen kon gaan kijken.

Het is wel html mail met een programma overzicht erbij dus kan het hier niet copyen en pasten, effe de eerste regels overtypen doe ik wel even:

Beste CANAL+kijker

Vanaf vandaag kunt u 10 dagen gratis genieten van Canal+!

Vanavond ziet u de première van de thriller-komedie Matchstick Men en

live ADO Den Haag-De Graafschap op CANAL+. Wij wensen u veel kijkplezier!

En daaronder krijg je dus de programmering voor de premiumzenders.

Deze programmering is voor vrijdag t/m zaterdagmorgen 06.30. Vermoedelijk zullen we dan wel een nieuwe email krijgen met de zaterdagprogrammering ofzo.:)

 
vanmorgen rond 08.00 uur beeld op de + zenders - (rood - blauw - geel)

alleen met de S2- en Ird2kaarten, ook al zijn ze niet aangemeld voor die 10-daagse actie

vanzelfsprekend niet met de ird1kaarten, anders alle emudozen ook beeld

en dan willen ze nou net niet bij c+..............

franshals

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mij niet aangemeld en kan gewoon kijken op mijn seca2 kaart in een aston module.

Op mijn ird1 kaartjes doen ze het niet.

Ik heb nog steeds geen nieuwe ird2 kaartjes.

 
Owz. Dan hebben ze een voutje gemaakt. Des te beter.:)

 
Ik heb mijn Irdeto2 kaatjes wel binnen maar ze doen het niet in de Nokia 9500 en ook niet in de Galax sat500.

Wat nu ?????

 
Er was een ontvanger waar problemen ermee waren, ben alleen even vergeten welke dat nu was. Ik dacht de Galaxis ird500 of zoiets.

In de Nokia 9500 zouden ze moeten werken bij mijn weten.

Welke firmware heb je er in zitten?

 
Ja hij doet het in de nokia 9500 maar de Galaxis sat 500 doet niets...

Heb je dat ergens gelezen B.T. ??

 
Ja, in de Satellite, niet die van de afgelopen twee weken maar die ervoor waar dat over die kaartwissel in stond.

Als ik me niet vergis tenminste.... maar dat ik het gelezen heb weet ik wel zeker.

 
Ja hij doet het in de nokia 9500 maar de Galaxis sat 500 doet niets...Heb je dat ergens gelezen B.T. ??
In de Galaxis 500 werkt de Ird 2 kaart alleen als er een 2.1 module in zit .

Daarin zit een eprom met 1.10c sw , zo'n eprom heb ik in een 2.3 cam met voetje geprobeerd maar ook dat werkt niet .

Waarschijnlijk ligt het aan de SAS001 Irdeto processor (2.1 cam )

De 2.3 , 2.2 en de C modules hebben een SAS002 , 003 of 004 type .

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan