canal plus zo nu en dan op zwart op o.a. org.kaartje

I

ilya

Mensen hebben jullie hier ook vaak last van dat canal + regel amtig op zwart gaat.Dit gebeurt met org.kaartje, wit kaartje en goud wavertje.Als ik naar 00 03 of 0c zapt , no problem.Direct beeld.De hele week geen last gehad .Vandaag begon de " pret" weer.Steeds maar resetten lijkt mij ook niet goed.Nu heb ik al 3 kwartier konstant beeld.Hoera, hoera.Ik heb een echo 3000 ad via.Zou men echotje een ziekte hebben opgelopen!!!.

@BT , ikweet eigenlijk niet waar dit onderwerp moet worden vermeld, (kletspraat, seca ontvangers etc). Ik neem geen risico, dus sorry voor het geval dat.

ILYA

P.S. Ik heb wel mijn abo tot volgend jaar betaald.!!!

 
Inderdaad , je hebt gelijk.Ik dacht in 1e instantie dat de uitval uitsluitend ontstond door de warmte.Niets is minder waar.Nu ik de oude topic leest merk ik dat er diverse boaders onderons zijn die de zelfde problemen hebben.De vraag is nu hoe nu verder.

Ik denk zelf het toch maar accepteren van de problemen.Ik heb tenslotte tot nu, hoera, meer enkele uren beeld.

op ...anaal plus.

Toppie

ILYA

 
Overigens heb je goed gedacht.

Het gaat over een probleem met een originele kaart en de oplossing zou vrijschakelinfo kunnen bevatten.

Dus in elk geval een SM forum en omdat het over een originele kaart gaat in "origineel seca".

Dus hier geen problemen.:)

 
Ik had zojuist weer problemen met mijn echostar.Op bv provider 00 03/04/0c direct beeld.Op ..anaal plus steeds zwart beeld.Dus kaartje erin, kaartje eruit, kaartje erin , kaartje eruit.Receiver aan , receiver uit etc etc.Ja hoor na ca 10 min kon ik weer effe b.v naar nld 2 kijken.

Wellicht een echo probleempje.Had ik maar een dat type ontvanger met overflow ( een van de beste , nietwaar BT) gekocht.

Ik vind het in ieder geval .k.....

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan