Canal+ Set Top Box pakket duurder en meer...

D

Destroyer

Per 1 mei 2004 gaat Canal+ de prijzen aanpassen van het het SET TOP BOX-pakket, momenteel kost het pakket ? 14,95 per jaar maar dat wordt ? 19,95 per jaar.

Ook zal per 1 mei 2004 Canal+ ??nmalige registratiekosten bij nieuw abonnement te gaan berekenen te weten, ? 19,95.

En als klap op de vuurpijl wordt vanaf 3 mei 2004 het tarief van het servicenummer 0900 - 9325 ? 0,80 cpm was ? 0,70 cpm (voor die nog omrekenen, Fl. 1,76 gpm).

Bron: CanalDigitaal

Hallo

Zo zie je maar weer waarom er weinig leden zijn voor canaal.
Met hun stijgende prijzen.
Maak het wat aantrekkelijker dan komen er vast wel wat bij.
Groetjes
Hummaxboy

Set-top box kost 15 euro, geen 14,95 maar ach, die valt er over 5 eurocent.:)

Hoe dan ook het is weer belachelijk he. Ik ga er overigens van uit dat ik als klant toch even netjes een brief krijg dat het duurder gaat worden en die heb ik nog niet gehad. Men is verplicht zijn klanten over prijsverhogingen te informeren, doen ze dat niet of alleen via de website, dan kan ik volgend jaar gewoon fijn die 19,95 euro laten terugboeken.:)

Gelukkig heb ik net in januari weer mijn 15 euro betaald dus de verhoging zal wat dat betreft voor mij pas volgend jaar in gaan, alhoewel ik mijn abo dan op ga zeggen want het is een beetje belachelijk om daar zo'n verhoging aan te hangen, ze hoeven immers zo goed als niks te doen voor set-top box paketten.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan