canal +

M

moflacco

kan iem mijn vertellen met welke sat ik canal + kan ontvangen, wil er namelijk een aanschaffen en er is zoveel veel keuze op de markt dat ik niet weet welke goed zijn en welke niet.

ik wil wel een die ook canal + ontvangen!!!!!!!




bvd

thx
 
Om CANALDIGITAAL te kunnen ontvangen heeft u nodig:
? Een gecertificeerde digitale ontvanger (MediaGuard/MediaHighway)met een smartcard van CANALDIGITAAL

of

? Een Common Interface satellietontvanger in combinatie met een Common Interface module en CANALDIGITAAL smartcard. Alleen de door CANALDIGITAAL gecertificeerde module, herkenbaar aan het CANALDIGITAAL logo, zorgt voor goede werking in combinatie met de CANALDIGITAAL smartcard. Om problemen met de smartcard te voorkomen wordt geadviseerd om alleen deze module te gebruiken.

? Een kleine schotel met LNB gericht op de ASTRA-satelliet, die u onopvallend kunt plaatsen. Bewoners van flats of appartementen kunnen ??n gemeenschappelijke schotel laten plaatsen; een GSO-netwerk zorgt ervoor dat het tv-signaal in iedere woning komt (GSO= Gereed voor Satelliet Ontvangst). Als bewoner kunt u dan, onafhankelijk van de buren, zelf bepalen welke programma?s u wilt bekijken.

U kunt de schotel en de ontvanger het best laten plaatsen door een erkend installateur. Klik op "verkooppunten" of bel met het servicenummer 0900 8350 (? 0,20 pm) voor meer informatie over winkels en installateurs van ontvangstapparatuur. Bij al deze adressen kunnen de vele voordelen van televisie kijken via de satellietschotel gedemonstreerd worden.

Heeft u vragen over satellietontvangst, dan kunt u terecht op de website van ASTRA:
http://www.ses-astra.com/nl
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan