CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing

Stel dat er geen achterdeur in CCcam zit, hoe gaan ze dan verder.
Ze gaan dan gewoon verder zoals het nu ook al gebeurt. Abo's nemen bij mensen die op marktplaats adverteren en aldus servers opsporen. Lijntjes nagaan die ze van Dream Multimedia en sommige dealers krijgen toegespeeld als een ontvanger ter reparatie wordt aangeboden. En ze hebben nog lijntjes die ze na kunnen gaan van reeds opgepakte servers.

Ze kunnen dus best nog wel verder. Da's op zich ook hun goed recht.

 
Totaal niet aan gedacht dat ze van Dream Multimedia en sommige dealers dingen krijgen toegespeeld.

Maar is hoe oke is het dat ze dat doorgeven. Wat mijn betreft wel maar wettelijk gezien vraag ik het me af.

;)

Nr.10

 
Tja, hoe dat wettelijk ligt is natuurlijk de vraag.

Als je jouw pc naar een computerzaak brengt en die zaak geeft door aan Microsoft dat je er illegale windows op hebt draaien, mag dat?

In Amerika in elk geval wel. Ook in Nederland is of was er zo'n meldoptie. Je kon zelfs winkels aangeven. Dus ik neem aan dat het mag.

Er is geen sprake van computervredebreuk of (iets soortgelijks voor je ontvanger als dat al bestaat) omdat je hem zelf aanbiedt ter reparatie. Van de andere kant heeft een winkel ook niet het recht documenten van jou door te spelen aan bedrijven die het aangaat. Dus tja... blijft een moeilijke materie. Ik durf het niet te zeggen.

Misschien een interessante vraag voor Arnoud Engelfriet.:)

 
Dus om de paar maanden je dns alias veranderen

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan