Canaldigitaal op 500HD

S

Sonny

Goedemiddag,

Ben nieuw hier en heb weinig technische kennis.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een nieuwe 500 HD gekocht, en een abonnement op canaldigitaal (basis)en vervolgens de Mediaguard 3-smartcard ontvangen.
Helaas geeft de DM 500 HD alleen de vrije kanalen door. Ik heb de laatste software van de dreambox gedownload. Wat moet ik nog meer doen om canaldigitaal te activeren ?

Canaldigitaal support helaas geen Dreambox.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.

Groet,

Sonny
 
Ik denk ook nog dat je cccam of iets anders erbij moet installeren om de kaart te laten lezen
 
kjonker;210951 zei:
Ik denk ook nog dat je cccam of iets anders erbij moet installeren om de kaart te laten lezen

Weet jij toevallig waar ik de juiste cam kan vinden voor download en hoe deze te installeren ?
Standaard zit op de Dreambox geen cam (of softcam)geinstalleerd

Alvast bedankt
 
ik neem aan dat je PLI geinstalleerd hebt .
dan kan je vanuit het menu via instellingen de cccam installeren en dan pakt i de laatste .

Succes
 
jaap22;210995 zei:
ik neem aan dat je PLI geinstalleerd hebt .
dan kan je vanuit het menu via instellingen de cccam installeren en dan pakt i de laatste .

Succes

Hey Jaap,

Bij softcam setup geeft de DB "geen cam" aan.
 
Ja die moet je ook eerst downloaden bij PLI als je op de blauwe knop drukt zie je dan nergens een optie waar je op de server van PLI kunt komen?
Nu weet ik niet waar dat bij PLI precies staat maar ergens zul je addons toch tegenkomen daar op klikken en inloggen op de server bij cams neem je CC cam 2.14 dat is de laatste als het goed is gaat hij downloaden en installeren dan alleen nog waar je hem aan kunt zetten.
 
aart1944;210997 zei:
Ja die moet je ook eerst downloaden bij PLI als je op de blauwe knop drukt zie je dan nergens een optie waar je op de server van PLI kunt komen?
Nu weet ik niet waar dat bij PLI precies staat maar ergens zul je addons toch tegenkomen daar op klikken en inloggen op de server bij cams neem je CC cam 2.14 dat is de laatste als het goed is gaat hij downloaden en installeren dan alleen nog waar je hem aan kunt zetten.

Hallo Aart,

In het menu van de 500 HD kom ik geen optie tegen om in de plug in van Openpli te komen.
Onder het menu Software beheer heb ik staan :
- Beheer van extensies
-Software update
-Software update (ofline)
-Software herstellen
-Back-up uw instellingen
-Installeer lokale extensies
-Geavanceerde opties
Onder geen van deze menu's kom ik iets tegen wat op PLI of cccam lijkt.
 
Yes,

Ik heb beeld via Canaldigitaal.

Iedereen hartelijk bedankt.

Grote groet,

Sonny
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan