Canon EOS 60d + 18-135mm lens

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
929
Punten
113
Leeftijd
75
Jongens ik heb een nieuw speeltje. een Canon EOS 60D met 18mm 135mm zoompje.

Kost een boel maar dan heb je ook wat.

Wat een toestel , iemand nog tips voor een beginnende prof fotograaf?

Zelf heb ik ook een Canon alleen een 400d.
Ik heb veel geleerd van Belgium Digitaal en Zoom. Voor beide moet je, je even inschrijven (gratis) maar je kan er heel veel van op stekken.

Suc6 en heel veel plezier met je toestel (toppertje hoor)

Leuke camera die Canon EOS 60d.
Ik zelf heb een iets simpeler camera een Fujifilm Finepix S-580, 8 megapixel, 38-380 mm lens en 10 optical zoom plus 5 digitale zoompjes.
Maar maakt super scherpe foto's en kan er ook nog leuke video's mee maken alhoewel ik niet echt super tevreden ben met het video geluid.
Soms een beetje teveel bijgeluid van het inzoomen en focussen van de lens, maar verder ben ik qua fotograferen zeer tevreden mee.
Het was ook een betaalbare camera, deze koste me destijds (2 jaar geleden) 160,- euro.

Ha Henk

Zoek eens in newsservers, spotnet, naar een dvd van Canon, die heb ik er een week of 2 geleden afgehaald, is nederlands ondertiteld en mooie uitleg en tips :)

Titel: Canon DVD,Exploring EOS, Tips en Tricks

Technodad;214391 zei:

Hey TD! :biggrin:

Daar bedoel je Matrix mee?, want ik heb een Fuji FinePix camera, met Leuke camera die Canon EOS 60d, bedoelde ik de camera van Matrix, want ik had even de specificatie daarvan even online bekeken. ;)
Dus is die dvd voor Matrix wel handig denk ik.

Alhoewel ik hem misschien ook even binnen slurp haha Elke handige tip is welkom hier.. :biggrin:

Thanks
ben de DVD aan het downloaden bedank jij Technodad, Big Henk ;-)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan