Card sharing, hoe gaat dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

superrat

Ik wil een opensource programma schrijven om over 't internet mijn officiele seca 2 kaart te delen (alleen voor educatieve doeleinde natuurlijk)

Ik dacht 't ongeveer zo te doen :

Mastera met seca2 kaart erin op com 1, season interface die in decoder gaat op com2.

Als de seasoninterface in de decoder gaat, emuleert de software even de seca2 kaart door een ATR te sturen , vervolgens reset de software de echte seca2 in de mastera.

Nu worden alle vervolgcommando's van de decoder doorgestuurd via season > software > mastera > seca2kaart , en omgekeert weer terug naar de seca2 kaart. Niet zo moeilijk lijkt me....

Nu vraag ik me een aantal dingen af :

Maakt 't uit dat de communicatie tussen decoder en kaart nu vertraagd is met een aantal ms, of meer(internet) ?

Waar kan ik een log vinden van communicatie decoder-seca2 kaart met kommentaar (ben zelf te lui) ? Is het mogenlijk meerdere sessies op 1 kaart tegelijkertijd uit te voeren (niet simultaan)?

Zou dit werken ? Heb je nog ideeen of tips , laat ze hier ff achter.

Dank je.

Precies. Zoiets als educatieve doeleinden bestaat niet volgens de juridische normen waar wetgevingen voor zijn uitgevonden.
Ik ga ook niet iemand voor educatieve redenen even van kant maken om te leren hoeveel bloed in het menselijk lichaam zit.:biggrin:

Nee even zonder flauwekul, sorry, maar dit kan niet.
Draadje dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan