cardserv.cfg

J

jase1

als ik hier

EMM options - block EMM-U, EMM-G or EMM-S (A)
# EMM-G = no
# EMM-S = no
# EMM-U = no
#
# For iso cardreaders that close the card switch contact instead of opening it,
# when a card is inserted (L)
# Will be rejected for SERIAL_PORT = 0, 1 on Dreambox (internal cardreaders)
# CARD_DETECT_INVERT = yes
#
# Special features (only for some cards) (L)
# SPECIAL_FEATURES = no

achter de = yes zet
dan krijg ik geen beeld meer op discovery met mijn abbo en national, bbc prime maar ned 1 2 3 rtl 4 5 en yorin doen het wel gewoon ( met k**rt en zonder k**rt)

doe ik iets verkeerd of hoort dat zo?

Merry X mas and a Happy New Year

Als ie het dan met en zonder kaart doet zal ie nog wel gebruik maken van de emu met interne irdeto keys dus niets om je zorgen over te maken.:)
Voor zover de informatie reikt zou je dan na 1 maart dat truukje niet meer moeten lukken.

waarschijnlijk is de update niet binnen gekomen en daarom doen de andere kanalen het niet meer

dus zet ik die dingen op yes dan zou de update binnen komen

ik heb ook een vraagje misschien moet ik het ergens anders posten als ik de rsakeys wil updaten rechtstreeks van receiver
dan wil hij niet updaten no content

Nee met die vraag zit je hier wel goed. Misschien dat iemand anders je daarmee helpen kan, daar ben ik niet zo in thuis in dat rsakey gebeuren.

rsakeys heb je nodig als je via een emu maar zonder kaart naar bepaalde zenders wilt kijken. Het al dan niet aanwezig zijn van rsakeys hebben geen invloed op een update van je kaart.

Probeer dit eens in cardserv.cfg (wel even de x (serial port) en de y (tcp_port) aanpassen:

CLIENT_CONNECT_TIMEOUT = 250

DEBUG_INIT = no
DEBUG_NET = no
DEBUG_ECM = no
DEBUG_EMM = yes

SERIAL_PORT = x
TCP_PORT = y
EMM-G = yes
EMM-S = yes
EMM-U = yes
SPECIAL_FEATURES = yes
DISABLE_PIN = yes

ik heb via dreamupdate alles geudate en nu doet ie het weer
bedankt voor de snelle reactie.

deze box is echt te gek

zou iemand me ook via pm kunnen informeren over het instellen cvan cardsharing over het netwerk

Betreffende je vraag heeft Eendenteam je al antwoord gegeven in je andere thread met dezelfde vraag genaamd "cs".

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan