Cardshare Indonesie

M

manado

Beste mede gebruikers, ik ben hier nieuw en hoop een oplossing te vinden.

Mijn probleem is dat ik op zoek ben naar Indonesische sateliet zenders.

Die zijn er genoeg maar komen nog niet aan deze kant van de aardkloot.

Nu hoop ik dat er een mogelijkheid is om dat eventueel met cardshare op te lossen, mits dat beschikbaar is.

Wie kan mij helpen of weet een andere oplossing?

Ik heb een Dreambox 7020 Si, nog helemaal schoon dus niets extra's geinstalleerd.

Hoi Manado en welkom op Satellite Fun.

Je vraagt risicovolle vragen dus ik zou je willen adviseren toch even de regels te lezen, deze vindt je bovenaan in het onderdeel "Belangrijke Boar Informatie".

Zo te lezen heb je overigens het principe van cardsharing ook niet begrepen. Cardsharing zorgt alleen maar voor het verkeer van sleutels, wat normaliter tussen ontvanger en kaart plaats vindt. Bij cardsharing vindt dit verkeer plaats tussen een kaart en meerdere ontvangers, al dan niet via internet.

Andere cardsharing dan lokale cardsharing is verboden en daar mag hier dus ook niet over gesproken worden.

Hoe dat ook is dat niet voor jou van toepassing, aangezien het daarbij alleen om sleutels gaat die de kaart nodig heeft en niet om beelden.

Om iets te kunnen zien moet je dus sowieso al het signaal op je ontvanger kunnen krijgen.

Misschien zijn er echter ook nog Indonesische zenders die wel aan deze kant van de aardbol te ontvangen zijn. Hopelijk kan een van onze gebruikers je hier een tip over geven.

Beste Manado, voor het geval je het nog niet wist: Kijk eens op http://www.lyngsat-address.com/tv/Indonesia.html

Daar klikken op elke zender, maar dan zal je inderdaad hoogstwaarschijnlijk zien dat deze allemaal uitzenden op satellieten achter onze horizon denk ik (o.a. Palapa C2).

Wat jij zoekt is dat iemand die de signalen wel kan ontvangen dit naar jou kan streamen.

Maar kijk eerst eens op internet welke zenders daar uitzenden.

O.a. gevonden TRI TV op http://www.kanalenkiezer.nl/wereld.php?country=Indonesia

Of kijk op de websites van de zenders die je wilt zien of ze hun uitzendingen streamen via internet.

Succes

Je hebt ook kastjes waar je hier een tuner op aansluit, die vervolgens de boel comprimeren, naar internet uploaden, om dan vervolgens met een broertje van dat kastje weer uit te pakken aan de andere kant van de aarde en te projecteren op een tv.

Daar is 1 maar aan, je hoeft niet zo`n hele dikke verbinding te hebben, maar wel een stabiele. Dat is hier niet zo`n probleem, maar aan de andere kant meestal wel. Je kunt dan trouwens ook gewoon zappen met zo`n kastje. Dan verzet je de tuner aan deze kant van de aarde uiteraard.

Beste mede gebruikers, ik ben hier nieuw en hoop een oplossing te vinden.Mijn probleem is dat ik op zoek ben naar Indonesische sateliet zenders.

Die zijn er genoeg maar komen nog niet aan deze kant van de aardkloot.

Nu hoop ik dat er een mogelijkheid is om dat eventueel met cardshare op te lossen, mits dat beschikbaar is.

Wie kan mij helpen of weet een andere oplossing?

Ik heb een Dreambox 7020 Si, nog helemaal schoon dus niets extra's geinstalleerd.
gaat niet wat je wel kan doen is een linux server daar neerzetten en een bestand maken als je het niet kan doe ik het wel even voor je daar ook je dreambox neerzetten dan kan je streaming naar de rest van de wereld waar je ook ben maar cardsering gaat niet

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan