Cardsharing !!! HELP !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 sep 2002
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Beste collega's,

Ik wil zo juist de dreambox gaan sharen maar ik krijg het niet aan de gang wat ik ook doe wil gewoon niet wat doe ik fout.

~ > cd var/bin
/var/bin > ./netpilot 192.168.1.23 678

cfg : Loading config file /var/etc/radegast.cfg
NetInit : Connected to rdgd on 192.168.1.23:678
Startup : Internal bind error.
/var/bin >

Ik gebruik een router draytek vigor 2500 adsl
Er wordt gezegd dat ik de poort 678 moet open gooein ik heb zo juist de menu van router bekeken ik kan het 1 2 3 niet vinden maar ik heb zo juiste de ip adres van de dreambox in de nat..../...Configure Port Redirection Table port 678 aangeven maar toch krijg ik steeds dat fout melding ook bij het laden van een nieuwe firmware weer.......of welke firmware is het beste om zo juist tekunnen....

Wie kan mij helpen wat ik moet doen........

Groetjes,
deliyurek007
{editted by moderator}
 
Internal bind error. Bind op linux is een nameserver. Je hebt dus lijkt het, een internal naming probleem op het netwerk.

Heb je al eens naar de inhoud gekeken van die radegast.cfg? Goede kans dat daar iets fout staat.
 
Wat bedoel je precies ermee wat zal ik dan moeten zien heb je een voorbeeld ervan wat er moet staan.....

Graag je hulp aub...blacktiger....

groetjes,
deliyurek007
 
Je kan het beste de laatste img van Ronaldd gebruiken, dat werk perfect en het is simpel te conf.

gr.
 
ik zal even de image ronald erop doen en ik laat het even weten !!!

groetjes,
deliyurek007
 
Het werkt okee en nu hoe kan ik met iemand ruilen als ik als provider het aanbiedt en de persoon ook aanbiedt hoe voer je dat in.....

Dus vb:

Ik heb cypto ik share dat ding en de collega heeft Seca2 hij wil het van mij bekijken en ik van hem kan dat ja of nee....

Graag jullie reactie die het even weten of het wel kan op deze wijze van de image van ronald of moet dat weer een ander image zijn....

Groetjes,

deliyurek007
 
Graag niet hier publiekelijk uitleggen.
Als je gaat uitleggen hoe je die instellingen precies moet gaan doen dan ben je verkeerd bezig, dat kan per pm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan