- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 48
Beste collega's,
Ik wil zo juist de dreambox gaan sharen maar ik krijg het niet aan de gang wat ik ook doe wil gewoon niet wat doe ik fout.
~ > cd var/bin
/var/bin > ./netpilot 192.168.1.23 678
cfg : Loading config file /var/etc/radegast.cfg
NetInit : Connected to rdgd on 192.168.1.23:678
Startup : Internal bind error.
/var/bin >
Ik gebruik een router draytek vigor 2500 adsl
Er wordt gezegd dat ik de poort 678 moet open gooein ik heb zo juist de menu van router bekeken ik kan het 1 2 3 niet vinden maar ik heb zo juiste de ip adres van de dreambox in de nat..../...Configure Port Redirection Table port 678 aangeven maar toch krijg ik steeds dat fout melding ook bij het laden van een nieuwe firmware weer.......of welke firmware is het beste om zo juist tekunnen....
Wie kan mij helpen wat ik moet doen........
Groetjes,
deliyurek007
{editted by moderator}
Ik wil zo juist de dreambox gaan sharen maar ik krijg het niet aan de gang wat ik ook doe wil gewoon niet wat doe ik fout.
~ > cd var/bin
/var/bin > ./netpilot 192.168.1.23 678
cfg : Loading config file /var/etc/radegast.cfg
NetInit : Connected to rdgd on 192.168.1.23:678
Startup : Internal bind error.
/var/bin >
Ik gebruik een router draytek vigor 2500 adsl
Er wordt gezegd dat ik de poort 678 moet open gooein ik heb zo juist de menu van router bekeken ik kan het 1 2 3 niet vinden maar ik heb zo juiste de ip adres van de dreambox in de nat..../...Configure Port Redirection Table port 678 aangeven maar toch krijg ik steeds dat fout melding ook bij het laden van een nieuwe firmware weer.......of welke firmware is het beste om zo juist tekunnen....
Wie kan mij helpen wat ik moet doen........
Groetjes,
deliyurek007
{editted by moderator}