Cardsharing Infromatie !!!

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Heren,

Via via heb ik vernomen via informatie dat cardsharing dadelijk niet meer toegstaan is.
Sky Italia is nu bezig om de card te vervangen dat ze vanaf op dat moment alleen per kanaal oftwel per zender een code zenden dus dat wil zeggen als je cinema+ kijkt en je ben op dat moment aan het sharen is het niet moeglijk dat je vb calcio kan kijken via de andere kant.
Dus het is eigenlijk 1 op 1 kijken en niet zo als het nu is.
Is dit waar of het zo iets al op de markt gaat komen en dat we voorlopig onze hobby niet weer door kunnen zetten.
En wat ik ook begreep dat het niet alleen op Sky Italia gaat maar ook op de nadere zenders en dat het allemaal binnen nu en 2 jaar afgerond moeten zijn.

Gaarne hoor ik meer info aub

Gr,
Deliyurek007

Is dit waar of het zo iets al op de markt gaat komen en dat we voorlopig onze hobby niet weer door kunnen zetten.
Externe cardsharing behoort sowieso al tot de illegale activiteiten, dus "niet meer toegestaan" is dan alleen van toepassing op interne cardsharing.

Een einde aan de hobby? Wie weet, misschien wel met Sky Italia, maar Canal Digitaal kan daar niet aan beginnen omdat ze zelf ook al apparatuur verkooopt om interne cardsharing mee te doen. Weliswaar veel te duur, maar als je dat verkoopt en dus ondersteunt als provider zijnde, kun je niet nadien het je klanten van die apparatuur onmogelijk maken.

Geen idee of het een gerucht is wat je gehoord hebt en of het echt doorgezet gaat worden, maar vermoedelijk is dat het enige wat ze kunnen doen om het cardsharen echt tegen te kunnen gaan. Even vooropgesteld dat het technisch mogelijk is.
Dat durf ik niet te zeggen, ze kunnen wel per kanaal sturen, al sinds seca1 volgens mij, maar als je gaat zappen moet de kaart ook andere info afgeven dus of het echt kan... geen idee.

dan zouden ze dus een soort timer in de kaart moeten maken die het schakelen tussen verschillende zender id regelt, dus dan zou het overschakelen voortaan ook langzamer worden denk ik.
gr blokker

Een beetje angstmakerij... Wat als je een DVR hebt(????)

Statistisch gezien kun je er wel wat aan doen als een kaartje simpelweg gewoon teveel CWs regelt... Maar 1 zender tegelijkertijd of een timer etc... is heel lastig. Wat als je snel zapt???? Dan krijg je ook teveel CWs... Hierdoor zal "beperkt" CW altijd mogelijk moeten blijven.

Ja inderdaad, daar heb ik nog niet eens aan gedacht Littlesat99. Als je een DVR of een twintuner hebt dan zou het dus ook niet meer mogelijk zijn 1 zender te bekijken en een andere op te nemen.
Mede gezien de andere argumenten die je noemt en het zappen zoals blokker1 al schreef, zal het dan geheid klachten gaan regenen.
Zo gezien kan men zich ernstig vragen stellen of ze zoiets wel erdoor zullen krijgen.
Ik denk van niet, en als ze het wel doen, dan vermoed ik dat ze er ook snel genoeg weer mee stoppen.

Ach ja nieuwe toepassingen geven de tegen party weer nieuwe impuls. het zal nog wel ff duren. het wachten is op een nieuwe generatie decoders. want met huidige erkende ontvangers kunnen ze haast geen kant meer mee op. dat hebben ze bij pr****mere al ondervonden. ze kunnen met codering heel veel maar decoderen lukt niet meer met menig oud koelkastje. dus gaan nog wel een paar jaartje,s overheen. denk ik.

sth.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan