cardsharing

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bangkok

Ben op zoek naar mensen in belgie die samen cardsharing willen uit proberen .
Alles via pm aub
 
Hoeft niet perse belgie te zijn maar dacht dat het makkelijker was om eventueel onze ervaringen te bespreken of om bij mekaar de instellingen uit te voeren.
 
als het toch over cardsharen gaat kun je met de jirka van 14-11 en de laatste ronaldd sharen ? ( radegast emu en de scam_sc )


gr skilder
 
Ben in het bezit van deze versie op de dreambox en bezit officiele kaart met gratis pakket maar heb niemand in de buurt om dit eens uit te testen .
Werk ook met smc router waar ik verschillende instellingen moet inbrengen wat betreft virtual server enz
Ben op dit gebied nog newbie maar draai al mee van in het d2 mac tijdperk
 
Originally posted by skilder
als het toch over cardsharen gaat kun je met de jirka van 14-11 en de laatste ronaldd sharen ? ( radegast emu en de scam_sc )


gr skilder

Je kan met Ronald sharen, gebruik romu.
Je kan met Jirka sharen, gebruik radegast.
Maar je moet aan beide kanten de zelfde emus gebruiken, dan gaat prima ;-)

gr.
 
Nu wat anders,
Ik hen een origineel cryptow kaartje draaien in een aangepaste versie van mgcamd.
Dit werkt goed en heb de ronald versie erop.
Nu heb ik deze als server draaien en nu zal mijn colega dit met zijn db met dezelfde aangepaste mgcamd toch ook moeten kunnen zien?
 
Originally posted by cb1
Nu wat anders,
Ik hen een origineel cryptow kaartje draaien in een aangepaste versie van mgcamd.
Dit werkt goed en heb de ronald versie erop.
Nu heb ik deze als server draaien en nu zal mijn colega dit met zijn db met dezelfde aangepaste mgcamd toch ook moeten kunnen zien?

Nee alleen met de romu emu.

gr.
 
AL SHARED MEN KEYTJES NOG ZO SNEL, EEN BETAALTV PROVIDER ACHTERHAALD ZE WEL.
 
via pm graag; draadje gesloten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan