CardWriter is Super

D

dadaman

ik moet dit toch even kwijt

ik heb een module bij CardWriter gekocht
en alles werkte 100%
maar na +/- 2weken zo van het ene op het andere moment beeld weg

ik van alles geprobeerd om de module weer werkend te krijgen
maar niets helpt
ik heb gebeld met CardWriter en werd zeer netjes te woord gestaan
er werd van alles gevraagd zoals heb je dit al geprobeerd en dit

maar uiteindelijk werd besloten om de module op te sturen
en werd gezegd
of we gaan de module maken of u krijgt een nieuwe

dat was volgens mij donderdag vandaag nog maar even gebeld
wat de status was
en ze waren er achter dat de module iid niet goed was en ze sturen nu een nieuwe op

kort om ik denk dat CardWriter zijn faam waar maakt

ik heb bij andere satshops veel gekocht en als er dan problemen waren was het altijd moeilijk om verhaal te halen
ook als het probleem over duidelijk was

zo beter Fred hahaha
 
Beste Martin,

Dat je stottert daar kan ik nog mee leven, maar dat je nu ook al
alles 2x in typt....hehehe

Gr Fred.
 
Hier ook hele goede ervaringen met Cardwriter
Had kaarten besteld die ik met spoed nodig had.
Deze waren ipv bij Tnt bij Tpg blijven liggen
Om een lang verhaal kort te maken hebben zij er voor gezorgd dat ik ze dezelfde dag nog kon afhalen bij het postkantoor.
Dit zonder verdere kosten.

In ieder geval Cardwriter ga zo door met de service
 
Mijn ervaring is ook perfect.

Ik had een MM besteld en een fun kaart.

De funkaart was niet meegestuurd, en zonder enig probleem stuurde ze de funkaart als nog!
 
het vreemde vind ik dat mensen CW in twijfel trekken terwijl je nergens klachten leest of hoort alleen maar positieve dingen....... daarom vind ik ook dat dit best eens gezegd mag worden en gezegd MOET worden.........

CW keep up the good work
 
Ik heb deze positieve reacties doorgestuurd aan Cardwriter en deze gaf binnen enkele minuten dit als reply;

Hi,

Je zult het misschien niet geloven, maar toch ga ik het je zeggen ;

Weet je dat dit soort berichten ons persoonlijk h??l veel goed doen ?
het kost namelijk enorm veel tijd om alle zaken in goede banen te
brengen, en ja (gelukkig) maken wij ook wel eens foutjes, het is zeer
zeker niet all??n TPG Post.

Een klant gaat er soms vanuit dat alles vlekkeloos en snel verloopt, en
vaak ook helemaal terrecht !

De realiteit is in sommige gevallen helaas anders, veel toeleveranciers,
fabrikanten, verschepers etc. waar het allemaal fout kan gaan. Soms door
fouten van buitenaf, soms door fouten van ons zelf.

Dat klanten dit inzien is ?cht te waarderen ! het gaat er immers vaak
niet om w?t je fout doet, maar h?e je het oplost.

In het gros van de gevallen zullen verreweg de meeste klanten overigens
niets merken van de energie die het kost om alle spulletjes op tijd
binnen te krijgen en weer te verzenden, gelukkig maar ! zo hoort het
immers ook.

En ons hoor je niet klagen, we hebben er immers z?lf voor gekozen en
hebben er iedere dag plezier in !

Dank voor je e-mail !

p.s. je mag deze e-mail gebruiken en posten als onze reactie,

met vriendelijke groet,
kind regards,

CardWriter B.V.
 
Blij dat die loodvrij zijn...
 
Dju Rolo, dat komt niet goed uit, ik had net nog een biljet van 25 gulden gevonden wat ik er nog wilde gaan besteden.:biggrin:
 
Misschien dat je die nog kwijt kunt in Suriname voordat ze daar de gulden omruilen voor de dollar :)

Rolo
 
Ja had ik al aan gedacht, maar het vliegticket daar naartoe is duurder dan mijn 25 gulden daar waard zijn.:)
 
Ik moet zeggen dat ik ook zeer tevreden ben over die club. FF geld overmaken en een paar dagen je spullen in huis. K heb al +- 10X daar besteld en nog nooit problemen gehad. Anderen heb ik ook aangeraden daar te kopen en ook daar geen klachten. Ennn die prijzen daar zijn lekker scherp :)
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan