Carnaval komt er weer aan!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
797
Punten
113
Leeftijd
60
Nog een paar weken dan barst het feest in het zuiden weer los! :bier:

Om alvast in de stemming te komen staan er in de nieuwsgroepen alweer diverse mp3's!

klik

Lekker 5 dagen dweilen!!

Hoe financieren jullie het daar toch iedere keer weer? net sinterkloas gehad/kerstdoagen/oud en nieuw. en straks al weer carnaval.:drinken:

Treewijl de banken haast geen krediet verstrekken? of geeft wouter de kabouter daar ook zijn steun aan?

Hier lopen we massaal naar de voedselbank om ons nodige natje en drooge te verkrijgen.

Ik reken dat we maar moeten verhuizen noar het zuden.:jajaja: want de uien/wortelen/koolrapen/ en hete bliksem hangt ons de strot uit alhiero.:biggrin:

O ja en deze :bier: is steeds de zelfde. en zit al vol stof.:confused:

Grtz/sth.

Zwart geld en heel veel :bier::bier::bier:

:drinken:
Nr.10

Nou hier niet zo erg veel meer hoor nummer10.

Maar idd hier kun je idd nog wel wat centen in het zwart bijverdienen als je wilt...

Werk zat bij de tuinders alhier. ;)

Maar voor de rest wordt er hier gewoon rekening mee gehouden dat ook dit een jaarlijks terugkerend feit is, net als de sint, kerst en niet te vergeten het Corso.

Zo heeft iedere "streek" dorp of stad wel zijn jaarlijkse evenementen en dergelijke.

En @Stephopper, zo gek zal het ook daar niet zijn mag ik aannemen?

Zorg dat je alle mp3's hier binnen haalt, dan heb je hem ook. ;)

@nr:10 zwart geld hum. daar zeg je wat. die clone DM8000? zou dat die handel zijn? @freggel in de tuin verdienen geloof ik niet. mij wordt steeds vertelt dat daar alleen maar asvalt en beton is.:biggrin:

Ze hebben daar toch geen aardappels/boontje,s /prei.in de bloempotten? buiten de super om.

Of die freggelgrot levert wat op met al die schonen.:girl:?

Maar gekheid op een stokje. idd:heeft ieder zijn volksvermaak en wij in,t noorden kennen haast geen carnaval.

Alleen elke weekend wel een piratenfeest. maar dat wordt ook sleurwerk.

Verder valt het hier wel mee. tis net wat je gewent bent. hier heerst veel rust en wat saaie vertier. en als er iets te doen is komt er haast geen kip op af.

Desondanks wens ik je veel plezier. ach en dat muziek draai ik de hele jaar door:jow:als het maar herrie geeft.:megafoon: en al dat :drinken: gaat de hele jaar door. dus beleef ook wel een kleintje carnaval:bier:

Grtz/sth.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan