ccam.cfg instellen voor 2 Resiver intern

S

sjony

OpenBox S10 receiver

Als ik de ccam.cfg file open zie ik dit:

C: cline: 1 for demonstration purpose only

C: cline: 2 for demonstration purpose only

C: cline: 3 for demonstration purpose only

C: cline: 4 for demonstration purpose only

Deze moet ik dan in de Openbox stopen zo dat ik de F of C Line kan ontvangen ik weet niet eens hoe ik een goed werkende cfg file kan maaken om als server te drein met mijn clube revo?

ik snap er de ballen van :sad: hoe kan ik nu bv via mijn Club Revo die beneden staat verbinding krijgen met de Openbox S10 ?

ik weer niet eens hoe ik het in moetstelen in de Club revo en in de Openbox ik ben een leek op dit ge biet?

Wie kan mij veder uit legen of een cfg bestand voorbilt weer geven hoe de bestand voor de Openbox S10 en de Club revo moet zijn?

 
Heb je al eens in onze handleidingen sectie gekeken?

Daar staat een duidelijk voorbeeld van een CCcam.cfg en hoe je die config moet instellen.

Deze uitleg kun je hier (klik) vinden. De handleiding is voor een Dreambox maar dat maakt voor de werking van de CCcam.cfg verder niets uit.

 
Hoe kan ik in de rood van mijn cube revo komen welke programma moet ik hier voor hebben, ik heb al een CCcam.cfg gemaakt waar plaats ik deze bestand in de rood van de clube revo? ik heb de firmware Vodka011er in gezet om een cccam server binnen huis te kunnen draaien.

 
Laatst bewerkt:
Hoi sjony.

Ik zie op verschillende plaatsen allerlei vragen opduiken, inclusief instellingen van servers en dergelijke.

Op ons board is dat nog niet gebeurd, maar dat moet je ook niet doen.

Dat is niet nodig en het mag ook niet zoals je het op die andere plaats deed.

Je kunt in vodka geen cccam gebruiken want die is er niet voor de processor die in de Cube Revo zit.

Daarom moet je een andere cam gebruiken die kan connecten met de betreffende server.

Dat kan bijvoorbeeld met OSCam, maar ik kan je niet vertellen hoe (want dat weet ik gewoon niet).

Ik weet dus ook niet of die kan werken met cccam.cfg.

Je kunt gewoon in de root van de dube revo komen met elke FTP client, dus ook met DCC of RCC.

Daarvoor moet je wel weten wat gebruikersnaam en password zijn.

Meestal is de gebruikersnaam dus root

En password kan zijn ipbox of relook , die zijn het meest gebruikt bij dit merk.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan