- Waarderingsscore
- 79
- Punten
- 48
- Leeftijd
- 122
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Het bin bestand voor de pc/server kan .x86 zijn (meest gebruikt) en het bin bestand voor de Dreambox is hier het .ppc bestand.Er zit een cfg in, armeb, eabi, mipsel, ppc, x86, x86_64 en een changelog in.
Ik denk niet dat het aan CCcam ligt maar gewoon aan het feit dat jij 2 verschillende dingen door elkaar aan het draaien bent.k was even vergeten te vermelden dat ik met Gemini draai. Als plugin heb ik Nabilo download centrum (ofzo iets). Hiermee kan je normaal gewoon de cams binnen halen echter sinds een tijdje zijn de cam's leeg, de keys zijn nog gewoon binnen te halen.
Black Tiger;199446 zei:Een Gemini versie met een Nabilo download plugin?
Waarom niet gewoon de addons van de Gemini gebruikt? De Nabilo maakt er ook maar die zijn voor Nabilo versies, zou me niet eens verbazen als daar verschil in zit en sommige dingen niet 100% werken op een Gemini of andere firmware.
eendenteam;213873 zei:CCcam v2.011 is de laatste versie van CCcam welke geen problemen heeft om bepaalde kaarten (gamma met irdeto erop) te lezen en te verwerken. Met recentere versies van CCcam wordt vorenbedoelde kaart wel gelezen maar geen EMMs/ECMs verstuurd/ontvangen.
Dus dit draadje is best nog wel actueel ondanks dat de eerste posting al een tijd geleden is geplaatst.
Nee wat wij schreven heeft betrekking op de gamma-irdeto kaart.Nummer10;215504 zei:Dit is dus de reden waarom ik dus geen update van mijn CD card krijgt. Heb je misschien een idee of dat in de volgende versie van CCcam wel wordt ondersteunt?
Nummer10;199390 zei:Normaal download ik mijn cam's altijd via de server van Nabilo, echter de cam's zijn niet meer te downloaden. Nu is mijn vraag hoe gaat dat ook al weer met de hand via DCC en waar plaats ik ze?
Ik heb de cam nodig voor mijn dreambox 7020.