CCcam 2.1.3

Parabolica

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
9 feb 2003
Berichten
3.703
Waarderingsscore
190
Punten
63
Locatie
In the midlle of nowhere
Inmiddels te downloaden op diverse forums :

CCcam 2.1.3

-important cardreader fixes
-DRE crypt support
-963 support
-reenabled n2 emu

Zo'n 2 weken terug was er ook een aankondiging op ??n forum maar deze werd snel ingetrokken. Nu is hij wel te downloaden via diverse boards. Ik heb hem nog niet getest, voor zover ik hem ook 100% kan testen.


Grt Parabolica
 
Net even een test gedaan, Waar ze zeggen 'reenabled n2 emu' bij mij geen verbetering dus voor mij is hij Fake?

Grt Parabolica.
 
Ik heb hem laatst ook gezien en gedownload, het bleek dat het een 2.1.1 of 2.1.2 versie was, men was toen vergeten de changelog aan te passen.:)
Wellicht hebben meerdere forums die versie, of een iets latere of eerdere versie (er zijn er diversen in omloop) gedownload en doorgegeven.

Vooralsnog is er nog geen 2.1.3 uit en als die er wel is, dan is die nog non-public en/of wordt hij nog getest.
 
Download hier

Schijnt niet fake te zijn, Sky IT gaat volgens sommige er weer mee open

{ later:}
SKY IT gaat er dus niet mee open wel worden de CHIDs van SKY Germany (voorheen: Premiere) weer herkend.
 
Ik bevestig dat Sky Italia NIET open gaat met deze CCCam 2.1.3.

Helaas, moeten nog effe wachten.........

Appie
 
Ook Nagra2 werkt weer met de 2.1.3 met de emu dus dat oefenloos switchen tussen 2.1.1 en 2.1.2 hoeft ook niet meer. Komt de zapsnelheid weer te goede :)
 
dat oefenloos switchen tussen 2.1.1 en 2.1.2 hoeft ook niet meer
Dat heb ik nooit gedaan. Ik had beiden op mijn box draaien en die maakten dan weer verbinding met elkaar.... Die tweede kon je opstarten met een andere config file mbv de -c optie.
 
Littlesat99;205709 zei:
Dat heb ik nooit gedaan. Ik had beiden op mijn box draaien en die maakten dan weer verbinding met elkaar.... Die tweede kon je opstarten met een andere config file mbv de -c optie.

Ik heb dit eerlijk gezegt nooit geweten. Goede raad komt altijd te laat :)

Grt. Parabolica.
 
Waarvoor was dat nodig dan twee van die versies?
Ik heb altijd met 2.1.1 en daarna 2.1.2 gewerkt op de Dream, alles werkte gewoon.

Op de linuxmachine draait overigens nog steeds 2.0.11 want een nieuwere versie kan nog niet aangezien er voor Centos geen nieuwere GlibC is en dan krijg je weer van die foutmeldingen.:)
 
Black Tiger;205720 zei:
Op de linuxmachine draait overigens nog steeds 2.0.11 want een nieuwere versie kan nog niet
Huh.... probeer eens de minimum client version uit te zetten (commentaar regel maken) in CCcam.cfg
 
Black Tiger;205720 zei:
Waarvoor was dat nodig dan twee van die versies?
Ik heb altijd met 2.1.1 en daarna 2.1.2 gewerkt op de Dream, alles werkte gewoon.

Het lijkt inderdaad niet logisch maar de 2.1.2. ondersteunde in de Emu geen Nagra 2 met de SoftCam, en de 2.1.1. deed dit wel. Naar mijn slaapkamer gebruikte ik wel de 2.1.2. Ze hebben het nu gefixt en daar ben het CCcam team zeer dankbaar voor. :)

Grt Parabolica.
 
Inmiddels is hij gewoon te download in Gemini.

Goed bezig die jongens :biggrin:
 
Gemini E2 is erg traag met updates. Neem een echte E2 CVS image ;)
 
Wil ik best doen, maar verzorgen jullie dan een E2 ontvanger voor weinig. :biggrin:
 
Sorry nummer10. Overigens kijken we heerlijk naar Sky IT geen freezers op 093b. Met 0919 kaarten heb je af en toe dat het beeld 1 a 2 seconden stil staat, beter is dus een 093b kaart. Hoe...? Kaart laten herkennen door oscam en dan kun je met CCcam connecten en kijken...Jippie....
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan